Skip to main content

Kan weinig herinneren en in de war over voormalig vriend

• October 29, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

MissingNo
Forum|alt.badge.img

Ik was niet van plan om hier iets over te zeggen omdat het heel nietig voelt, maar ik (trans meisje, maar nog niet uit de kast, 15 jaar) heb bijna elke dag voor periodes van tussen een kwartier of soms tot wel 3 uur lang waarin ik half uitgeschakeld ben. Alles wat ik dan opneem wordt niet opgeslagen en ik herinner tijden zoals deze heel slecht. Ik kan in deze momenten moeilijk concentreren en blijkbaar ga ik op een soort automatische piloot, want ik functioneer nog wel half tijdens deze momenten. Ik word dan bijvoorbeeld helder in mijn hoofd en ben opeens op een heel andere verdieping van school. Het gebeurt me ook vrij vaak als ik de WC binnenga.

Dan nog iets anders wat ik heel slecht herinner, ik had op de basisschool en in de eerste en tweede klas van de middelbare school een vriend, hij was homo. Ik herinner me vaag dat ik bij hem thuis was en we in zijn moeders inloopkast gingen, toen (ik weet de exacte dingen niet meer) raakte hij me van achter aan (wel gekleed. Nu ik de moeite doe om het te herinneren duurde het ongeveer een minuut of twee max.) en gingen we daarna terug naar zijn kamer om Pokémon te spelen. Ik heb nog steeds een klein beetje contact met hem, maar nadat mijn ouders erachter kwamen dat hij gay is mag ik niet meer met hem omgaan.

Ik weet niet precies alles, maar ik wilde deze dingen even delen.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Die momenten dat je soort van “wegvalt” lijken me echt eng, misschien komt dat door stress of dingen die je hebt meegemaakt. En dat stuk met die vriend klinkt ook verwarrend, helemaal als je het niet goed meer weet. Ik zou echt met iemand praten die je vertrouwt, zoals een mentor of ouder.

xx liefs Wolf 🐺