Skip to main content

hallo iedereen,

Ik heb problemen met mijn gevoelens en slechte gedachten. Het gaat nooit weg en ik kan er met niemand over praten. Ik heb vroeger geprobeerd er met vrienden over te praten, maar meestal negeren ze het of boeit het hun niet. Aan mijn ouders ga ik het ook niet zeggen door problemen thuis en ik denk dat ik te dramatisch ben als ik naar een leerkracht ga. Ik voel me gewoon echt slecht. Altijd. En ik wil er met iemand over praten maar ik kan het niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

 

Hoi @anoniemmmmmmmm 

Erg naar dat je je jezelf zo vervelend voelt. En als je zegt dat het altijd is, is het inderdaad een verstandig idee om het er met iemand over te hebben. Dat helpt eigenlijk altijd wel. Hebben jullie een leerlingbegleider of iets in die trant bij jullie op school? Die zou je kunnen inschakelen. Of de kindertelefoon natuurlijk. Ik hoop dat het je lukt om er met iemand over te praten. En dat het weggaat natuurlijk 😉

Felix♡

 


Je mag echt wel met je mentor erover praten hoor! Daar is niks dramatisch aan.

Weet ook dat je altijd met de Kindertelefoon kunt bellen! Je bent anoniem en je kunt over alles praten, ik raad het zeker aan. Hun kunnen je ook helpen!

Ik hoop dat het goed komt, ik weet ook dat dat gaat gebeuren :)

Groetjes


Hey, als je echt met niemand durft te praten, dan kan je meschien op discord ofzo om te venten . Je kan zelf kiezen hoe anoniem je dit wilt doen. Sorry voor de korte reactie.. ben druk met school.

 


Reageer