Vraag

Kan niks goed doen

  • 26 June 2019
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Heb er echt geen zin meer in heb russie met iedereen en kan nooit iets goed doen
Ik wil gewoon weg lopen en van een hoog gebouw springen of zo

3 reacties

Hey,

Het is echt niet waar dat je ruzie hebt met iedereen. Je hebt immers geen ruzie met mij, toch? En je kan heus wel dingen goed doen. Je hebt bijvoorbeeld dit geplaatst op de KinderTelefoon. Dat is goed, dat je hulp zoekt.


Je kunt contact opnemen met 0900-0123, als je bang bent dat het fout gaat.

Groetjes,

Geen_Naam

Post Scriptum

Waarom ben je eigenlijk zo verdrietig? Kun je je verhaal delen?
Hey,
je hebt het heel moeilijk, dat zie je aan alle topics dat je al gemaakt hebt. Ik zou echt is met iemand praten, mensen hebben eenmaal andere mensen nodig...

Kan je met het school praten of heb je al vakantie?

Heb je een vriendin waarmee je je verhaal kan delen of al hebt gedeeld? Het maakt echt niet uit als jullie nu even wat ruzie hebben, zolang je er maar voor open staat om samen tot een oplossing te komen.

Je kan ook is bellen of chatten met de kindertelefoon, dat kan is deugd doen.

Nog 1 tip voor in het vervolg als je nog is een topic maakt: geef meer informatie, het is anoniem dus weten we niet wie je bent en als je meer info geeft dan kunnen we je beter helpen.

Heel veel sterkte en alles komt altijd goed he!
Groetjes Zon☀️
Hey,
je hebt het heel moeilijk, dat zie je aan alle topics dat je al gemaakt hebt. Ik zou echt is met iemand praten, mensen hebben eenmaal andere mensen nodig...

Kan je met het school praten of heb je al vakantie?

Heb je een vriendin waarmee je je verhaal kan delen of al hebt gedeeld? Het maakt echt niet uit als jullie nu even wat ruzie hebben, zolang je er maar voor open staat om samen tot een oplossing te komen.

Je kan ook is bellen of chatten met de kindertelefoon, dat kan is deugd doen.

Nog 1 tip voor in het vervolg als je nog is een topic maakt: geef meer informatie, het is anoniem dus weten we niet wie je bent en als je meer info geeft dan kunnen we je beter helpen.

Heel veel sterkte en alles komt altijd goed he!
Groetjes Zon☀️


Zon heeft gelijk. Je mag je verhaal ook gewoon onder dit topic met ons delen. Dan zullen wij proberen om het voor je op te lossen, maar bellen of chatten met de KinderTelefoon is ook een goed idee. De KinderTelefoon kunt je naar andere instituties verwijzen die écht naar je toe kunnen komen.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer