kan niet tegen mijn orthodontist

  • 14 July 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik vind mijn orthodontist zeer irritant. Pas een week geleden (mijn beugel ging er toen uit) kreeg ik opeens te horen dat ik een nachtbeugel moest krijgen en ook dat werd niet echt tegen mij gezegd, maar moest ik opeens horen.  Uiteindelijk heb ik die nacht beugel nu net gehaald en nu moet ik die beugel nog een jaar in als ik ga slapen.  Ik ben het alleen heel erg zat en heb de drang dat ding gewoon kapot te gooien. Ik heb het gevoel dat ik misschien best hysterisch erover ben, maar ik vind het gewoon heel erg kut, de ortho en de beugel. 


3 reacties

Badge

Ik snap het heel goed. Ik heb ook een hele grote hekel aan de ortho. Hij zeurt bijvoorbeeld over dat hij z’n Tesla nie kan gebruiken en dat de auto die hij nu gebruikt geen stoelverwarming heeft. Ik zou hem ook voor z’n bek willen slaan maar ja. Ik heb ook laatst te horen gekregen dat m’n beugel er nog veel langer in moet, dus de soort van teleurstelling snap ik wel. Ten eerste kun je het bespreken met je ouders, zij kunnen de ortho bellen en worden ook serieus genomen worden. Als je de neiging krijgt om er mee te gooien, pak dan iets anders , zodat je wel je woede kan uiten, maar niet je beugel.😂 Als het kan, probeer het dan ook zelf te zeggen tegen de ortho dat je het niet prettig vindt om het zo plots te horen!

ik hoop dat dit je helpt!

Doeii

 

 

 

Reputatie 2
Badge

@Kruimeltje 

Dankje voor je advies,

Mijn ouders krijgen helaas ook niks te horen van de ortho, omdat quote "de kinderen het zelf wel kunnen zeggen". Ook ben ik kort ademend (kan niet tegen dingen in mijn mond etc) en die nachtbeugel helpt daar niet mee. 

toch bedankt :)

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Wow dat is echt irritant, weet je ik heb ook echt een hekel aan mn orthodontist. Ze is echt een trut! Ik zit daar gwn en dan gaat ze ineens praten over een nachtbeugel en ik denk echt wtf sinds wanneer krijg ik een nachtbeugel. Dus ik zei “Wat zei je?” omdat ik dacht dat ik het verkeerd verstond. Ik zei het gewoon heel vriendelijk en lief. En dan zegt ze ineens tegen mij “Ja dan moet je wel luisteren naar mij he?” Ik had echt zooo zin op haar op dr bek te slaan maar heb het toch niet gedaan 😂😂😂👍

Reageer