Skip to main content

Ik kan gewoon niet stoppen. Ik heb het gevoel alsof  het me vrolijker maakt. Al mijn verdriet gaat weg als ik mezelf snij. Ik denk er ook vaak over na om nog verder te gaan. Ik kan hier niet meer zijn. Ik probeer beter te worden alleen het lukt niet. Ik heb er alles aan gedaan en ik geeft het nu op. Heeft iemand nog wat tips om toch nog hoop te krijgen?

Hoi,

 

wat goed van je dat je de eerste stap hebt genomen om erover te vertellen! Het klinkt of het niet goed met je gaat. Je schrijft ook, dat je erover nadenkt om nog verder te gaan en dat je hier niet meer kan zijn. 

Graag zou ik je willen laten weten dat je er niet alleen voor staat. Je kan elke dag tussen 11 en 21 uur met De Kindertelefoon bellen/chatten, en bij Homepage | 113 Zelfmoordpreventie kan je zelfs dag en nacht terecht om over zelfmoordgedachten te praten.

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes Marieke / De Kindertelefoon


hai ik ben Emma ik ben 13 jaar ik raad je aan om dit niet te doen


Haaiii, ik deed ook aan sh voor zowat een halfjaar, maar ben er nu mee gestopt. Hoe? Praten met iemand die ik vertrouw en de app "better help" downloaden. Ik hoop dat dit je helpt :))


Reageer