Vraag

kan mn ex niet vergeten

  • 25 May 2022
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Badge +2

Hii allemaal

 

ik ben sinds 2 jaar uit elkaar met m’n ex we schelden 1 jaar dus daarover is geen stress ik heb het uitgemaakt omdat haar moeder het geen goed plan vond en het waren lockdown tijden dus kon ik niet met haar afspreken omdat het van haar moeder niet mocht maar nu 2 jaar verder zie ik haar af en toe weer eens op school en denk ik van wow je bent nog steeds een prachtige dame en als je innerlijk nogsteeds zo is als dat van toen ben je echt m’n droom vrouw nu is ook het probleem dat we in ruzie uit elkaar zijn gegaan omdat zij niet wou dat ik het uitmaakt omdat haar moeder het niet goed vond maar nu denk ik van als wij samen zijn als toen kunnen wij echt wat serieus opbouwen we zijn allebei hetzelfde en heel serieus met elkaar alleen nu wil ik van JULLIE graag weten hoe ik het best met haar in contact kan komen ik wil haar sowieso niet gaan aanspreken dit omdat het voor haar misschien nog gevoelig ligt aangezien ze heel er boos/verdrietig was en ik zie haar nauwelijks meer maar als ik haar zie krijg ik haar niet uit m’n hoofd en denk ik aan de tijd van toen ookal is het 2 jaar geleden Dus wat zijn de beste opties voor mij? 
 

alvast heel erg bedankt voor het lezen en het andwoorden❤️

  •  

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Wat een moeilijke situatie! Ik ga je proberen te helpen. Allereerst, negeer haar niet. Doe gewoon altijd vriendelijk en dan komt ze misschien vanzelf naar je toe. Als je haar niet durft aan te spreken, laat het dan een vriend/vriendin voor je doen. Dat werkt meestal het beste. Als dat is gelukt, kun je zelf naar haar toe stappen. Begin niet meteen over jullie relatie, maar luister wat ze te zeggen heeft! Als ze jou leuk genoeg vind, komt ze heus wel, heb maar geduld! 

Veel succes en ik hoop dat ik je geholpen heb! 

 

Een poot van:

Dinosaurus <3

Badge +2

@Dinosaurususx  thanks voor de tip zal het zeker gebruiken ❤️

Reageer