Vraag

kan je met een leeftijdsgenoot chatten ofzo?

  • 12 December 2019
  • 9 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

kan je met iemand chatten? zo ja, hoe?

joe joe

Xx Donut


9 reacties

Hallo meisjeindreigenwereld :)

Het is niet toegestaan om te chatten met iemand op De Kindertelefoon. Er zijn echter genoeg websites waarop je kan chatten met mensen of gewoon via sociale media.

-Dr8gon99

@Dr8gon99  noem eens een goed voorbeeld van een website dan, ik ben wel benieuwd.

Insta, facebook dat soort dingen. 

maar je mag toch geen prive gegevens delen?

Je mag via de kindertelefoon geen privé gegevens delen inderdaad. Daarmee zal de anonimiteit geen betekenis meer hebben hier.

Echte andere chat forums ken ik eigenlijk ook niet. Je kan bijvoorbeeld wel naar het FOK forum, maar die is behoorlijk groot. Vind ik zelf niet erg prettig maar jij misschien wel.

 

See Ya!

Spookyzx.

Jazeker, via de kindertelefoon kan je chatten met een peer. Ik geloof dat dat elke dag is tussen 8 en 9 savonds of zo. Moet je even op de site kijken, Groet

Hey meisjeindreigenwereld,

waarom maken we niet gewoon een topic aan met een moeilijke naam zodat alleen wij die kunnen vinden zo kunnen we dus chatten

Haha dat werkt dus niet..

 

Je heb "recent actieve topics" dus daar zal hij altijd bij staan... en daarnaast is t het makkelijk te vinden

Hey meisjeindreigenwereld,

waarom maken we niet gewoon een topic aan met een moeilijke naam zodat alleen wij die kunnen vinden zo kunnen we dus chatten

En daarbij het is geen tinder hier 

Reageer