Kan ik zijn wie ik wil zijn???? *paniek aanval*



Toon eerste bericht

73 reacties

Zou je je ouders kunnen vragen om een gesprek hierover? Wie weet zijn ze bereid je in stapjes meer autonomie te bieden. Ze zouden bijvoorbeeld kunnen beginnen bij het minder vaak controleren. Als jij bewijst dat je van die vrijheid geen misbruik zal maken, zullen je ouders vast inzien dat je de zelfstandigheid waar je om vraagt, verdient.

Gr. Kenshin
Jho, ik maak nooit misbruik van mijn overtredingen ofzo zoiets dergelijks van mijn vrijheidπŸ˜‘

Ik lieg alleen kwa over eten heeeeel soms maar dat is alleen alles. Eten is geen misdrijf ofzo.
En btw als je dacht dat ik eten steel, is niet waar. Ik steel nooit eten, zelfs nog nooit gedaan.

Ik zweer dat nog op mijn dood dat ik nog nooit zoiets heb gedaan.

MAAR eigenlijk HUN vertrouwen mij toch 95% niet... dus dat is gewoon onmogelijk... IK MAG NIET EENS MIJN EIGEN RECHTEN BEPALEN OFZO!!! DAT IS GEKKENWERK!
ALD IK DAT NIET MAG... WAT MAG IK DAN WEL BEHAMVE OP MIJN KLOOTE TELEFOON WAAR EEN GPS-TRACKER ERIN ZIT?!?!?!?🀯🀯😑😑😠😠

JA! HADDEN ZE BETER IN AL DIE JAREN BETER NAAR ME MOETEN LUISTEREN!!!!! EN beter gezecht dat HUN zelf eigenlijk de GPS in HUN telefoon hebben om zich zelf te vinden!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

Net als: beter dat degene zelf eens in de spiegelbeeld ziet en wat hij/zij heeft gedaan bij zich zelfπŸ˜†

Snappie dat dit eigenlijk hetzelfde betekent maar dan over een andere kleine onderwerp gaat.

Bij dat soort dingen kan ik goed ermee vergelijken😎
Dat klonk zeker erg dom ofzo... of erg raar..
hoi

het klonk/las helemaal niet dom. het lijkt alleen een beetje dat je boos bent op kenshin. maar dat zal wel niet.

nee zij dat je nooit je vrijheid hebt misbruikt. dat geloof ik maar ik denk dat je je vrijheid moet verdienen. dus hun vertrouwen moet geven dat het niet fout gaat.

heb jij hun oudste of hun engste kind dan kan het zijn dat ze strenger zijn. dat hoor ik best vaak. dat uur ouders bij hun eerste alles verkeerd doen om bij de volgende als die er zijn het beter te doen.

het is voor hun ook lastig om een puber op te voeden. het enigste advies wat ik kan geven is dat je met ze in gesprek moet gaan hoe rot het ook lijkt. das de enigste manier om ergens te komen. denk er op zijn minst over na

groetjes
bella
Goed dat je geen misbruik maakt van je vrijheid. Ik hoop dat je ouders dit vroeg of laat in zullen zien.

Maak je geen zorgen, je klonk niet dom of raar. De gevoelens die ik echter in je bericht voel overkomen, zijn frustratie en boosheid. Zou je kunnen vertellen of je vaak boos bent, of dat je ook momenten van rust kent? De boosheid waar je mee zit, vergt vast veel energie van je.

Heb je het gevoel dat je ouders strenger geworden zijn?

Gr. Kenshin
Ik ben niet boos op Kenshin, maar het was waarom ik opeens automaties boos of dat dan ook was dat het was als ik iets wilde uitleggen wat er 85% in mijn woorden te zeggen wil zeggen dat het zal gebeuren of kan gebeuren dat ik opeens een beetje raar reageer.. want door mijn nep auders die opzicht vaak vervelend zijn word ik door HUN ZO vaak helemaal over mijn lijn of erg geΓ―rriteerd erdoor. Dus daarom...

En sorry daarvoor.
En ja, en nee... het ligt eraan gewoon..
MAAR meer ja van strenger dan. 75% ongeveer ja strenger en 25 of 45% nee niet strenger erop geworden..

Ja weet ik veel meer... HUN MAKEN MIJ GEK IN MIJN KOP OF BEN IK DOM GEWORDEN.

Ik had dat niet op jullie allemaal gemunt hoor... zie je, dat gebeurt er als ik helemaal van slag kan raken of weet echt niet meer wat ik moet doen
Enzo..
En nog maals ik heb het niet op jullie gemunt.
Geen zorgen, we zullen je boosheid niet persoonlijk nemen πŸ™‚

Zou je kunnen benoemen op welke vlakken je ouders strenger geworden zijn?

Gr. Kenshin
In andere woorden misschien te zeggen van welke termijn worden ze boos zoiets??
Ik vroeg me af of je ouders strenger zijn geworden over bepaalde zaken, bijvoorbeeld uitgaan of afspraken thuis. Merk je hierin een verschil met vroeger?

Gr. Kenshin
Een beetje... maar dat hangt allemaal aan hun af van.
Maar ik blijf hun niet mogen.
Zelfs als ik eraan denk kan ik ze dan gaan haten...
Ik kijk alleen de innerlijke kant... geen buiten kant.
Maar hun zijn zo van onverspelbaar.
En dat kan ik ook geΓ―rriteerd raken...
En zo kan ik gek ervan worden en weg gaan daar. Voor een lange tijd (misschien) dan.πŸ˜‘πŸ˜
Er heerst een zekere spanning tussen je adoptieouders en jou. Het zou kunnen dat wat ruimte jullie band ten goede komt. Zou je tijdelijk terecht kunnen bij een familielid of vriend(in)?

Gr. Kenshin
Geen 1 van die 2 opties kan.... BEN WAARDELOOS!😫😭😒😳😡🀯😰
Je bent niet waardeloos. Uit je topics heb ik reeds geleerd dat je een creatief iemand bent met doorzettingsvermogen. Hoewel je het moeilijk hebt, lijkt de kans me groot dat er je betere tijden tegemoet zullen komen.

Zou ik mogen vragen hoeveel huisgenoten je hebt?

Gr. Kenshin
Huisgenoten?
hey

kenshin bedoelde met huisgenoten hoeveel mensen er bij jou in huis wonnen... je ouders en eventueel broer(tje)s en of zussen. dus met welke aantal mensen woon je thuis is de vraag.

groetjes
bella
5 Maar al een hele lange tijd 4.. maar soms i n het Weekend word het 5
hoe doen je (adoptie)ouders tegen de andere?
zijn ze even streng tegen hun?

groetjes
Bella
Minder denk ik... het is zo lastig wat hun willen van mij. Dan kan ik ook zo goed niet weten wat ik van hun wil dan.
komt er af en toe iemand langs om te kijken of het lekker loopt in huis? (hoef je niet te be andworden als je dat niet wilt)

heb nog 1 vraagje. praat je wel eens met iemand van school bvb je mentor of en vertrouwens persoon. ik denk persoonlijk dat dat jou zou kunnen helpen dat je in zoon gesprekje alle irritaties er uit kan gooien. ik denk als je dat vaak doet dat het er ook rustiger er thuis aan toe gaat.

groetjes
Bella
Vinden jullie het goed dat ik effe rust heb, ik bedoel dat ik zelf zo druk op school en in mijn kop die een rotzooi is dat ik niet meer zo goed kan na denken enzo.

Vinden jullie het goed.
Is je vraag of wij het ok zouden vinden, als jij wat minder actief werd op het forum? Wel, uiteraard gunnen we je rust πŸ™‚ Op het forum kan je terecht wanneer het je past. Wanneer je graag andere prioriteiten voor laat gaan, is dat prima. Onthoud enkel dat je, ook na lange afwezigheid, steeds welkom bent πŸ™‚

Gr. Kenshin
ThxπŸ™‚

Reageer