Vraag

Kan ik een vriend om een knuffel vragen?

  • 4 October 2018
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ik ben binnenkort jarig en een vriendin van mij zoekt een leuk cadeau. Ik kan haar al heel lang, al vanaf het begin van de basisschool en we zitten nu in de 3e. we zien elkaar dagelijks en praten altijd. Ik vind haar eigenlijk wel leuk en ik wil weten of je iemand voor een knuffel als cadeau kunt vragen.

2 reacties

Hey Tummy!

Wat leuk dat je binnenkort jarig bent, alvast gefeliciteerd. Gezellig dat dat meisje komt, ik zou het zelf niet vragen. Maar dat komt meer omdat ik denk dat meiden in de 3e (rond de middelbare) een beetje gevoelig zijn voor dit soort dingen. Ze komen namelijk in de puberteit etc. Dit is natuurlijk per persoon verschillend, alsnog kan je het vragen want ik weet natuurlijk niet hoe zij is. Dus alsnog vragen als je denkt dat ze wel ja zegt!

Nogmaals alvast gefeliciteerd en succes!

Groetjes Milan
Hoi,

Alvast gefeliciteerd!

Normaal in een vriendschappelijke relatie waar je elkaar goed kent enzo, zou ik zeggen, waarom niet? Echter schrijf jij dat je haar eigenlijk wel leuk vindt: daar wordt het denk ik ingewikkeld.

Wil jij die knuffel om vriendschappelijke redenen of hoop jij dat het uitmond in meer?

Als je haar ooit wil confronteren met jouw gevoelens, hoe zal zij de knuffel zien?

Je kan haar ook gewoon haar ''aanwezigheid'' vragen als cadeau. Zo laat je ook zien dat het je eigenlijk gaat om haar aanwezigheid en niet om een of ander cadeau.

Zelf zie ik dus niet heel erg veel problemen in een knuffel vragen, als jij voor jezelf maar duidelijk hebt met welke intenties jij deze vraagt.

Gr. Pin

Reageer