Vraag

kan iemand waar ik online mee in contact kwam mij in het echt ladtigvallen?

  • 13 July 2020
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste lezers,

 

Sinds ik door de lockdown weer terug ben in het binnenland ben ik om de tijd wat sneller voorbij te laten gaan op dating sites wat te praten met jongens, gewoon normale gesprekken niks bijzonders maar ik word soms ook door oudere mannen tussen de 40 en 50 jaar lastig gevallen.

Nu heeft er een man van 40 mij gestuurd en ik heb uitdrukkelijk proberen duidelijk te maken dat ik in hem geen interesse heb maar hij begreep het maar niet dus toen heb ik ook gwn de opmerking gemaakt van dat hij niks beters te doen heeft dan jonge meisjes van 18 die nog naar school gaan lastig te vallen en dat hij een vieze pedofiel is.

Erna heeft hij nog andere domme opmerkingen gemaakt en heb ik hem gewoon geblokkeerd en mijn account verwijderd.

Op zijn profiel stond dat hij in dezelfde stad woont als ik, zou hij mij in het echt lastig kunnen vallen?


6 reacties

Hey,

Of hij je lastig zou vallen kan ik niet zeggen , want ik kan niet in zijn hoofd kijken. Heb jij je echte foto gebruikt als profiel foto? 

Zo ja ,dan zou hij je kunnen herkennen.

Als hij jou echt lastigvalt kun jij bijvoorbeeld beter naar de politie gaan als hij je echt lastigvalt. Maar zolang hij nog niet heeft lastiggevallen bijvoorbeeld in de vorm van dat hij jou ziet in de stad ofzo. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

Of hij je lastig zou vallen kan ik niet zeggen , want ik kan niet in zijn hoofd kijken. Heb jij je echte foto gebruikt als profiel foto? 

Zo ja ,dan zou hij je kunnen herkennen.

Als hij jou echt lastigvalt kun jij bijvoorbeeld beter naar de politie gaan als hij je echt lastigvalt. Maar zolang hij nog niet heeft lastiggevallen bijvoorbeeld in de vorm van dat hij jou ziet in de stad ofzo. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi,

 

Ja op mijn profiel stonden echte fotos van mij dus moest hij mij zien zou hij mij kunnen herkennen maar zou hij mij echt ladtigvallen in het echt? Dat is meer wat ik mij afvroeg

Ik denk van niet. Dus maak je daar maar geen zorgen over! Zo wel , geef hem 1 waarschuwing dat hij weg moet , en ga dan naar de politie als hij die waarschuwing negeert.

 

Groetjes Gebruiker c 

Ps. Als hij zo dom is dat hij je gaat lastig vallen (wat ik erg klein vind ) dan is hij erg dom. En dan sta jij hoe dan ook in je recht , maar ik denk niet dat hij je lastig gaat vallen. (Ik kan niet in zijn hoofd kijken , maar ik denk het niet)

 

Groetjes Gebruiker c 

Beste genruiker c,

 

Wat je zegt is inderdaad logisch en ja een wild vreemde zomaar ladtigvallen doodgwn omdat ze je uitschold is inderdaad ver gezocht maar er zijn veel gestoorde mensen op de wereld dus je weet maar nooit :/ alhoewel ik me nooit zou laten klein maken door iemand in het echt en die vent waarschijnlijk naar 50 andere schreef en een makkelijk slachtoffer zocht is de gedachten toch wel eng.

Nu woon ik wel 6km van die stad en kom ik er niet super vaak dus de kansen zijn vast wel klein toch?

In ieder geval bedankt voor je reactie ;)

Beste AnoniemMeisje100 ,

 

Ik acht de kans erg klein, en ja er zijn genoeg gekken hier op deze wereld, maar maak je niet druk , de kans is echt klein. 

 

Graag gedaan!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer