kan iemand mij helpen

  • 8 January 2020
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Badge

Ik had dus naar een van me vrienden een bericht gestuurd waarin ik eigenlijk alles uitleg dus dat zet ik hier onder. Mijn vraag: tips waardoor ik mezelf beter onder controle kan houden in drukke situaties?

Kijk als we het hebben over redenen is denk ik het grootste ding Idk of je het door heb wss wel als ik in een situatie ben met veel mensen dan ontplof ik en wil ik tegelijke tijd al die mensen los van elkaar tevreden krijgen dat kan natuurlijk niet En als ik opsta of naar bed ga eigenlijk altijd als ik alleen ben zeg ik de hele tijd tegen mezelf je gaat normaal doen de volgende x en gwn rustig blijven t is eigenlijk het zelfde als je wekker gaat en je denkt dat je nog wel 5 minuten kan en vervolgens is het 9 uur als je opstaat en dat je dan s'avonds tegen jezelf zegt morgen als de wekker gaat sta ik gwn meteen op want als ik dan weer in een situatie met veel mensen ben dan is er toch alsnog iets wat tegen mij zegt ja ga sociaal doen en daar heb ik heel veel moeite mee om dat ik op zo'n moment heel veel energie gebruik als ik thuis kom van school is ook echt het eerste wat ik moet doen een uur slapen want ik trek het anders niet en dat zorgt er voor dat als ik aan mezelf denk ik een haat beeld aan mezelf geef en als ik dan naar mn ouders ga van zus en zo hoe kan ik er iets aan doen dan wordt ik als een aandachtstrekker door me familie uitgemaakt daarnaast ben ik gwn niet tevreden over mn lengte en mn accent en alles wat eigenlijk mij ik maakt ik heb ook vrij weinig discipline en motivatie voor dingen dat kan Ik gwn niet uit mezelf op maken en dat is het gene wat er voor zorgt dat ik me niet levenswaardig voel


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

​​​Ten eerste ga jezelf niet afkraken, daar wordt niemand beter van. Iedereen heeft zo zn sterke en zwakke punten.

Ten tweede ik snap dat je sociaal wil zijn naar andere mensen. Je moet wel opletten want het kan best irritant zijn als iemand continu gesprekken met je aangaat etc. Je hoeft ook niet tegen iedereen sociaal te gaan doen he.

Ik zou proberen een groep mensen te selecteren waar je sociaal tegen doet en de rest boeit gewoon niet zo. Als je dan zorgt dat je niet te enthousiast bent bespaart dat je een hoop energie waardoor je niet hoeft te slapen na school.

Veel succes Scooby!

Groetjes Karel

 

PS gebruik volgende keer leestekens. Dan is het makkelijker te lezen en zullen ook meer mensen de moeite nemen om het te lezen. Waardoor je misschien meer reacties krijgt en meer tips krijgt.

Reageer