Kan iemand me alsjeblieft advies geven: ik word uitgelachen omdat ik naar Kpop luister

  • 4 October 2020
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Ik luister dus naar kpop maar ik ben bang dat als ik het tegen mensen uit me klas vertel dat ze me dan gaan uitlachen op grapjes gaan maken ofzo want op de basis school werd ik soms gepest omdat ik naar kpop luisterde. En nu zit ik dus middelbare school maar ik ben te bang om het aan me nieuwe klas te vertellen of om bijvoorbeeld gewoon een leuk liedje te delen. Zou ik gewoon schijt hebben en gewoon met me vrienden erover praten enzo of zou ik het voor mezelf houden 


6 reacties

Badge

heehee.

zelf ben ik ook fan van bts, seventeen, ateez en got7. je hoeft niet bang te zijn dat ze je gaan uitlachen, want als je echt om kpop geeft en het een groot onderdeel van je leven is zou je het niet heel erg vinden. Ik kan me voorstellen dat dat niet lukt. Wees echt niet bang. We got u :).

‘You can’t stop me loving myself.’ - BTS

 

Reputatie 2
Badge +1

Trek je er niks van aan, heb ik ook. Laat hun maar lekker naar hun emo dingen luisteren, you do you

Hallo StreamSeventeenLiedjes :)

Waarom zou je het vertellen? 

-TheMightySlayer <3

Badge

Want al die kinderen uit me klas praten de hele tijd over ariana grande en andere mensen die muziek maken enzo dus dan wou ik vragen aan kinderen uit me klas of ze ook kpop fan zijn want ik ben de enigste die ik ken uit me school die ook fan is

Reputatie 4
Badge +5

Je moet gewoon negeren en het zeggen tegen je docent of je ouders en gewoon hun laten zeuren, of zeg het tegen de Kindertelefoon! 

Hallo StreamSeventeenLiedjes,

Zelf ben ik ook een K-pop luisteraar,

In het begin wilde ik het ook aan niemand vertellen, omdat ik ook bang was voor de reacties van andere mensen. Totdat ik het besloot om er toch maar schijt aan te hebben en het te vertellen. Ik heb een paar minder leuke reacties gehad, maar voor de rest waren alle reacties wel goed. Het is namelijk iets wat jij leuk vind. Jij vind bijvoorbeeld Nederlandse muziek niet leuk en andere mensen wel. Het is jou mening en het is jou ding. 

Ik ben ook fan van onder andere Seventeen.  (19 oktober)

-K-popluisteraar

 

Reageer