Skip to main content

het word teveel voor mij want thuis ben ik bang dat mijn broers tegen mijn oma gaan schreeuwen en dat mijn vader meestal geen zin in me heeft en op school moet ik misschien naar een speciale school van me mentor daarom voel ik me ook dom en mijn moeder kan ik niet want zij is weggegaan toen ik twee maanden was en ik voel me daar schuldig over ik ben erg onzeker over mijn dat ik te dik ben ik ben stiller geworden op school maar ook thuis en daardoor heb ik ook niet echt een vriend of vriendin op school gemaakt ik denk dat iedereen boos op me word en ik wil duits gaan leren want dat lijkt me een leuke taal maar ik ben daar te dom voor om duits te kunnen ik wil door al dit zelfmoord plegen en ik weet zelf hoe ik zelfmoord wil plegen en ook een beetje wanneer maar ik heb nu twee vragen wie kan me helpen en zelf iemand me missen als ik er niet meer ben

Wat rot dat je je zo voelt. Ik zou je berichtjes op het forum wel missen als je er niet meer bent. 

Deze mensen kunnen je helpen. 

https://www.113.nl/ 

Ik heb 1x gebelt ze kunnen echt goed helpen.


Hi @Gekehenkie ,

Wat ontzettend heftig om te lezen dat je deze gedachten hebt. Er is een hoop gaande in jouw leven en ik begrijp dat dat ontzettend moeilijk voor je is! Ik weet in ieder geval wel dat ik je enorm zou missen als je er niet meer zou zijn en ik denk een hoop andere ook ❤️ (ook al merk je dat niet altijd van je omgeving). 

Er zijn een hoop mensen die jou zouden kunnen helpen, je zou eens kunnen chatten met De Kindertelefoon, Fier (https://www.fier.nl/chat) of chatten/bellen met 113 (https://www.113.nl/). Wanneer je het prettig vindt zouden ze jou eventueel kunnen doorverbinden met professionele hulp, maar daar zou je natuurlijk wel open voor moeten staan. 

Hopelijk houd je je nog even sterk, ben vooral trots op hoever je nu al bent gekomen! Schakel vooral hulp in voor je mentale gezondheid, je kunt het!

Liefs, Junia


Thanks dat jullie hebben gereageerd ik blij dat iemand me gaat missen 


Hey, ik vind het echt naar om te lezen dat je zo voelt. Ik kan alleen maar zeggen dat het echt wel beter wordt. Soms kan leven een beetje hopeloos voelen, vooral in je jongere jaren als je niet een ideale thuissituatie hebt of stress van school, maar het komt uiteindelijk echt wel goed. Ik zou het heel jammer vinden als je er niet meer zou zijn, en ik weet zeker dat veel mensen in jou omgeving daar ook heel verdrietig van zouden worden. Ik ben ook heel onzeker omdat ik last heb van acne, en omdat ik dit jaar blijf zitten en ook van school verander heb ik ook niet zoveel vrienden. Als je je misschien nog verdrietig voelt kan je iemand opzoeken die je vertrouwd, bijvoorbeeld een lief familielid of een docent die je aardig vindt en met hun praten over hoe je je voelt. Ook als jij graag Duits wil leren kan je dat vast wel doen, zelfs als het wat meer tijd kost dan voor andere mensen. Ik hoop dat het beter zal gaan en dat je leuke vrienden maakt❤️❤️ Ik wens je veel blijdschap en succes


Hey Gekehenkie,

Tuurlijk zullen mensen je missen als je er niet meer bent! Ook al lijkt voor jou misschien niet zo, er zijn altijd mensen die van je houden en om je geven!

Zoals hierboven gezegd wordt, zijn er allemaal hulpdiensten om mee te bellen/chatten. Zij kunnen jou nu waarschijnlijk het beste helpen.

Jij staat hier niet alleen voor! Hoe moeilijk het soms ook kan zijn, het wordt uiteindelijk ook weer beter. Je moet alleen nog even doorzetten!

Ik geloof in jou!

Groetjes iemand.


Thanks


Reageer