Vraag

kan het niet is te veel

  • 7 October 2022
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi ik wil mezelf iets aandoen  omdat ik het niet aan kan niemand heeft mij nodig ik ben te dik, te dom, neem fouten keuzes, ik belast mensen met wat ik heb, heb geen vrienden en me familie gaat me niet meer accepteren, en ik heb nog veel meer aan me hoofd waar ik zorgen over moet maken ik kan dat niet meer zo wil ik niet meer werden leven ik ben nu gewoon instaat om mezelf iets aan te doen (sorry als ik met deze topic of een zin ofzo een forum regels verbreek ik wil effe zeggen hoe het zit bij mij)ik wil niet meer ik hoop vaak als ik ga slapen dat ik niet meer wakker word of hoop ik dat ik word vermoord door iemand dus als ik mezelf wat zou aandoen wie mist mij

 

-Tekst aangepast door de kindertelefoon i.v.m.

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende  inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Lol9009876543 , 

Wat knap dat je je gedachten en gevoelens hier op het forum deelt! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer