Vraag

Kan ex niet vergeten. Of is het wat anders dat ik aan haar niet kan vergeten?

  • 12 April 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aantal jaren geleden had ik een relatie met een Turkse meisje uit Veendam. Ik vond haar zooo mooi en aantrekkelijk. Omdat ze een strenge vader had hebben we maar heel beperkt afgesproken maar ik begon haar niet te vertrouwen. Want altijd had ze excuses en smoesjes van TIS EEN KLEINE DORPJE HIER. IEDEREEN KENT ELKAAR. WAT ALS WE GEZIEN WORDEN? etc. Ik was erg serieus met haar maar deze excuses horen alleen bij een meisje die speelt met een boy. Want ook op de social media zag ik dat ze andere oudere mannen aan t verleiden was. Omdat ze een cupmaat F had. Waar ik graag aan zat terwijl we zoenden/tongden. Hoe dan ook met die uiers heeft ze talloze boys mannen verleid. Nu na een aantal jaren nadat we  uit elkaar zijn gegaan omdat ze zo eerloos was om vreemd te gaan. Vraag ik me af waarom ik haar niet kan vergeten?? Trouwens ik geef toe dat meiden met dikke borsten kunnen scoren bij me. Zoals dat een andere gek kan zijn op dikke kontjes. Of dat meiden vallen op kleurlingen etc. vond haar borsten helemaal geweldig. Maar hoe ze zoende. En keek. Wou alleen dat haar innerlijk ook wat mooier zou zijn. Soms zie ik dat meiden schrijven hoe onzeker ze worden van hun te grote borsten. Terwijl mijn ex er hartstikke trots op was. En nooit heb ik er een gekend die heel onzeker bescheiden en lief is. Altijd de zelfverzekerde dames zie ik. Nu kunnen jullie denken weer zo een tieten gozer. Maar ik vraag me alleen af of er ook hele loyale er tussen zitten. Wat denken jullie hierover?? Kan een meisje heel antrekkelijk maar toch net zo loyaal zijn? Of zijn ze allemaal achter je rug aan t exposen bij andere jongens/mannen?? Wat ik wel weet uit eigen ervaring is dat zulke meiden meestal de hondje worden van super knappe gespierde fuckboys. En spelen met jongens die serieus met ze zijn en met een wat minder mooiere uiterlijk. Dat is mijn ervaring geweest. Nu ben ik ook lekker gespierd. Maar wou alleen dat meiden wat meer naar mn innerlijk keken. Dan mn uiterlijk!!


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hi @anonymous,

Wat een vervelend meisje. Ja sommige mensen kunnen een grote indruk op je maken. Ze was niet oké tegen je dus dat moet je accepteren. Je moet accepteren dat het lang geleden en klaar is. Waarschijnlijk was ze onzeker of wilde aandacht. Je vertelde dat ze een strenge vader had. Misschien gaf hij haar geen aandacht of niet de goede. En zocht ze die aandacht bij jongens zoals jij. Dat deed ze door middel van haar borsten omdat ik denk dat ze niet wist hoe ze het anders moest doen. En geloof me er zijn genoeg mooie mensen van binnen en buiten tegelijk. Iets verder kijken en betekenis zoeken zodat je dingen voor jezelf duidelijk kan maken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs :)

Reageer