Kan dit?

  • 4 January 2020
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

Hoi. Ik ben een eerste klasser en ja. Toen ik voor het eerst op school kwam was ik nog heel normaal, net zoals alle anderen. Ik liep mee met groepjes, mensen vonden mij grappig, en een meisje vond me toen zelfs leuk. Maar ik ben meer introvert en na een paar weken liep ik niet meer mee met groepjes, ik was toen opeens heel stil en ik zat alleen in de pauzes. Toen werd ik uit de groepjes gestuurd als ik probeerde met ze mee te lopen, ik had niet echt vrienden en ja. Ik zit nu nog steeds in deze periode en ik weet niet wat ik moet doen!! Ik weet dat de oplossing is om het weer op te bouwen maar anders gaan andere mensen denken: "Wat is er met hem gebeurd?" (op een slechte manier). Ik weet niet wat ik moet  doen help me!!!!!!


2 reacties

Hai Boelo10,

Als ik jou was zou ik proberen wel bij mensen uit je klas te gaan zitten en af en toe het gesprek aan te gaan, maar blijf wel jezelf. Want uiteindelijk wil je dat mensen je leuk gaan vinden om jou. 
 

En hoe hopeloos het ook mag lijken. Het komt uiteindelijk wel goed. 
 

Xx me. 

je zit nog maar in de eerst dus je leert elkaar nu kennen je kan naar de groep lopen zen vragen wat je fout hebt gedaan en of je er weer bij mag zitten 

Reageer