Hey, k ben weet k veel. k ben 13 jaar en dit is mijn eerste bericht. k voel me zo nie goed k heb geen idee waarom maar het gaat slecht op school veel ruzie met vriendinnen en wil het liefst gewoon dood. k heb er gw geen zin meer in wat doe k hier? Voor wie doe je het leven? Je wordt geboren, gaat naar school, gaat studeren, krijgt een baan, gaat met pension, en gaat dood. Nou poehh! Dat ik leuk zeg! NOT! Kan iemand me alsjeblieft helpen k weet het gw niet meer.
Hey
Wat heftig! heb je nog dingen die je wel leuk vind aan t leven? bijv met vrienden iets doen, sport etc?
Het lijkt me belangrijk dat je de leuke dingen in het leven probeert op te zoeken! ik weet zelf uit ervaring hoe moeilijk dit is, maar ook dat het helpend kan zijn!
Hoi
Wat knap dat je hier een bericht plaatst. Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat vervelend dat je zo veel ruzie met je vrienden hebt, het op school niet lekker loopt en dat het leven op het moment zo zinloos voelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Anna (De Kindertelefoon)
Hey Weet k veel
Ik begrijp hoe je je voelt ik heb namelijk het zelfde gevoel ik weet eigenlijk niet heel goed hoe ik je moet helpen maar ik wil gewoon dat je weet dat je niet aleen bent
Nou k zit op ballet dus dat is wel leuk! En fijn dat k niet de enige ben die dit gevoel de hele dag door heeft
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.