Skip to main content

K heb genoeg.

• October 4, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben Sasha k ga gewoon zeggen wat voor shit mijn leven is ja dus number 1 k ben echt super dik daroom pest iedereen mij en nog super lelijk dus niemand hoeft mij dus k denk echt lang aan zelfmoord 24/7 maar durf het niet (tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm regel 6)

2 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 4, 2025

Hoi ​@Sasha0101 ,

Wat vervelend zeg, dat je je zo voelt! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Hey ​@Sasha0101… 😢

Ik vind het echt heel vervelend dat je zo gepest wordt en dat je je zo voelt… dat is echt niet eerlijk en ook niet jouw schuld. Jij bent niet lelijk en niet waardeloos, ook al zeggen mensen dat. Soms zeggen mensen gemene dingen gewoon omdat ze zelf niet goed in hun vel zitten.

Als je zo veel aan dood denkt is het super belangrijk dat je met iemand praat die je kan helpen, bijvoorbeeld een volwassene die je vertrouwt (juf, meester, ouder, tante) of bij de Kindertelefoon chatten zoals ​@Anna_KT ook al zei. Daar luisteren ze en ze kunnen je echt helpen als je je zo rot voelt. Je hoeft dit echt niet alleen te doen. Jij bent wél belangrijk en er zijn mensen die je willen helpen. ❤️

xx liefs Wolf 🐺