just a little chat with ashe

  • 26 February 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hey ashe hier! Ik ben een persoon die struggled met genderidentiteit, mijn pronouns zijn dus hij/hen… maar heel veel mensen nemen dit niet srs helaas :) ik d8 ik laat ff hier wat achter op t forum sinds ik me akward en irritant voel tegen me eigen vrienden. Zeg maar ik heb de kaatste tijd hevige mommy and daddy issues dus niet al te leuk. Me klas mag me niet 3 vrienden ghosten me dus gaat allemaal soepel hier. Ennnn nu hoe is jou dag! Wat heb je gegeten (laat calorieën en andere triggering dingen eruit) heb je water gedronken? Wat heb je gedaan vandaag? Je bent geweldig okay? Ily

 

xx ashe


3 reacties

Badge

Hoi :) 

Ik verveel me beetje dus ging hier maar kijken. Ik heb vannacht wel lekker geslapen en heb verder de rest van de dag lekker gegamed op mn kamer. In de middag nog wel ff geholpen met boodschappen. Mijn oma kwam een cake brengen die ook heerlijk was. Ook heb ik rond 19:00  een F1 League race gehad. Gewoon de Formule 1 game en dan met andere mensen online racen. Ik heb ook mijn eigen race stuur en stoel!

Voelde me 2 uurtjes geleden wel een beetje verdrietig omdat mijn vriendin een beetje een naaistreek had gemaakt. Ik vroeg of ze vandaag wou afspreken bij haar maar ze zei dat ze liever thuis bleef en gewoon haar spulletjes enzo ging doen. Dus ik nouja oke lekker gamen dan maar. Dus ik ging net met het broertje van mijn vriendin gamen zegt hij “Oh ja (naam) blijft hier ook logeren”. Haar vriendin was er blijkbaar vanaf de middag...

Voelde me toen best wel genaaid en beetje bedrogen. Vind het jammer dat ze gewoon niet zei dat haar vriendin langskwam want dat had ik echt niet erg gevonden. Voelt nu alsof ze tegen me gelogen heeft.

Dat was mijn verhaal!

Badge

Hoi :) 

Ik verveel me beetje dus ging hier maar kijken. Ik heb vannacht wel lekker geslapen en heb verder de rest van de dag lekker gegamed op mn kamer. In de middag nog wel ff geholpen met boodschappen. Mijn oma kwam een cake brengen die ook heerlijk was. Ook heb ik rond 19:00  een F1 League race gehad. Gewoon de Formule 1 game en dan met andere mensen online racen. Ik heb ook mijn eigen race stuur en stoel!

Voelde me 2 uurtjes geleden wel een beetje verdrietig omdat mijn vriendin een beetje een naaistreek had gemaakt. Ik vroeg of ze vandaag wou afspreken bij haar maar ze zei dat ze liever thuis bleef en gewoon haar spulletjes enzo ging doen. Dus ik nouja oke lekker gamen dan maar. Dus ik ging net met het broertje van mijn vriendin gamen zegt hij “Oh ja (naam) blijft hier ook logeren”. Haar vriendin was er blijkbaar vanaf de middag...

Voelde me toen best wel genaaid en beetje bedrogen. Vind het jammer dat ze gewoon niet zei dat haar vriendin langskwam want dat had ik echt niet erg gevonden. Voelt nu alsof ze tegen me gelogen heeft.

Dat was mijn verhaal!

wat jammer dat ze ddat deed! maar llekker dat je hebt gegamed :)<33 blij dat t wel okay ging vndg maar miss kan je met die vriendin erover praten wat er was gebeurt, en dat je liever de waarheid wilt dan een leugen snap je :) je kan dit love <3

Reputatie 2
Badge +1

Hoii! Het is nog vroeg dus ik heb nog vrij weinig gedaan eigenlijk, Een beetje genetflixt, 2 bolletjes gegeten, nog niks gedronken maar dat doe ik nooit zo veel , Maak me best veel zorgen om mijn gf omdat het bij haar thuis niet zo lekker loopt, en ze af en toe een pets krijgt. Maar nee ik ben niet zo geweldig lol. Hoe gaat het nu met jou?

Reageer