Julian12 is terug!!

  • 25 August 2022
  • 20 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik ben zo blij dat @Julian12 weer terug is! We zijn allemaal erg blij. Dit wilde ik gewoon even zeggen. 
 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

20 reacties

Helemaal mee eens! 

:))

Om hier een hele topic aan te wijden vind ik wel spijtig 

Reputatie 7
Badge +14

-onnodige quotes verwijderd-

Waarom als ik vragen mag? Als ik hier een reactie overplaats dan wordt de moderatie boos omdat ik dan off-topic ga en/ of chat,  maar nogmaals: waarom vind jij het spijtig dat ik hier een topic overmaak? 

 

xx Eenmeisje004 

-onnodige quotes verwijderd-

Omdat ik niet het nut in zie om een topic te maken alleen om te zeggen dat jij blij bent. Daarnaast vind ik dit topic meer op een blog lijken waarmee je forum regel acht zou overtreden. 

-onnodige quotes verwijderd-

Dit is letterlijk een stukje tekst gekopieerd die @Luuk  heeft geschreven:

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Ik weet niet waarom jij denkt dat er een dagelijkse of wekelijkse update word gegeven, maar die kan ik niet vinden...

 

Ik erger me gewoon aan het feit dat het een update is over iemand die weer actief is op het forum en dat er letterlijk geen vraag is. Ik vind het gewoon bizar.

Sorry dat ik jullie blijkbaar zo geagiteerd heb. 

Nog een fijne avond

Reputatie 7
Badge +14

Beste @It's me again

Omdat ik niet het nut in zie om een topic te maken alleen om te zeggen dat jij blij bent.
 

Dat jij het nut er niet in ziet dat ik topic gemaakt heb om alleen mijn gevoelens te uiten en @Julian12 een warm welkom te geven omdat hij na  3 maanden weer op het forum is en omdat hij gewoon een hele goede forumgebruiker is die iedereen sinds ik weet niet hoe lang al helpt op het forum, betekent niet dat je het op zo’n negatieve manier moet uiten in je reactie. Dat gaat zelfs tegen de forumregels in: 

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

4. Reacties op het forum zijn positief.

Forumleden reageren op een positieve manier op vragen en reacties van andere forumleden.

Ik respecteer je mening en vind het dus prima dat jij daar het nut niet van inziet, maar had jouw reactie dan alsjeblieft anders geformuleerd. 


Daarnaast vind ik dit topic meer op een blog lijken waarmee je forum regel acht zou overtreden. 
 

Niet gemeen bedoeld, maar weet je wel wat een blog inhoud? Zoals @SammieSam al zegt: 

 

8. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren. (Dit is dus geen chat volgens deze regel) 

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. 

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

Dit houd regel 8 in. Ik plaats geen dagelijkse of wekelijkse updates over mijn leven, ik zeg (nogmaals) alleen dat ik het leuk vind dat Julian12 er weer is. 

Nog een fijne avond 

Hetzelfde. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

Ik erger me gewoon aan het feit dat het een update is over iemand die weer actief is op het forum en dat er letterlijk geen vraag is. Ik vind het gewoon bizar.

Sorry dat ik jullie blijkbaar zo geagiteerd heb. 

Nog een fijne avond

Sure dit topic valt op, maar waarom zou je hier tijd in steken om te klagen over een mogelijke blog terwijl er duizenden andere topics zijn om op te reageren?  Wat is je doel dan op dit forum? Ach ja, fijne avond

Ik ben blij dat je weer terug bent @Julian12, geeft toch weer extra motivatie om mensen te helpen.

Groetjesss
 

Reputatie 4
Badge +3

deze discussie ging ook weer nergens over, zielig.

Reputatie 4
Badge +4

deze discussie ging ook weer nergens over, zielig.

Ik geef je gelijk ik zou het een goede keuzen vinden als de kindertelefoon deze topic sluiten en mis vind iemand het niet leuk als ik dit zeg maar ik geef m’n mening en waarom zou je anders een topic openen.

Reputatie 7
Badge +14

deze discussie ging ook weer nergens over, zielig.

Ik geef je gelijk ik zou het een goede keuzen vinden als de kindertelefoon deze topic sluiten en mis vind iemand het niet leuk als ik dit zeg maar ik geef m’n mening en waarom zou je anders een topic openen.

Hallo mensen, 

Weet je waarom deze discussie nergens over ging? Omdat het helemaal niet over het topic ging en de standpunten super slecht waren.  Ik snap en respecteer je mening, maar zelf vind ik het te ver gaan dat de kindertelefoon dit topic sluit. Deze discussie had niet bestaan als sommige mensen  gewoon geen reactie op dit topic hadden geplaatst aangezien dit erg off-topic is. Het gaat er over dat ik en andere mensen blij zijn dat een oude forum “vriend” (als ik het zo mag noemen van de kindertelefoon) weer enigszins actief is. Dit is niet gemeen bedoeld, maar hou op met “negatieve” (ja ik weet dat het een mening is en nogmaals, die respecteer ik) reacties plaatsen en ga gewoon verder met je leven. Ik had niet verwacht dat dit onschuldige topic voor zo veel onnodige discussies, reacties en opschudding heeft gezorgd. Ik snap dat we vrijheid van meningsuiting hebben hier in Nederland en iedereen zijn eigen mening mag hebben maar dit is onnodig. 
 

Reageer alsjeblieft niet op deze reactie en wees aardig en positief alsjeblieft. :) 

xx Eenmeisje004 

Van mij een compliment @Eenmeisje004 . Ik ben ook blij met zijn terugkomst en dat je dat uit is helemaal goed! Als mensen zich ergens aan willen storen zijn er wel andere topics en anders reageer je niet of op andere dingen. Dat is veel beter en in de geest van dit geheel. Het staat iemand vrij om dit te uiten en ik vind het super lief en positief !  

Sanny xxxxx

Reputatie 4
Badge +2

Mooi!!! Ik heb vaak over Julian12 gelezen. Hij is echt lief. Ik vind dat Julian12 deze topic gewoon verdient. Hij heeft al 1000 reacties geplaatst. Ik vind het juist een goed idee om deze topic te maken. Zo voelt hij weer snel thuis. Ik ken hem niet. Ik ben benieuwd.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal. Bedankt voor deze lieve woorden en  @Eenmeisje004  wat lief dit! Ik wist niet dat ik zo gemist was 😚 maar nogmaals bedankt ik ben er verlegen van. Ik zal weer wat vaker reageren.  Iedereen alle goeds !

Groetjes liefs Julian XXX

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal. Bedankt voor deze lieve woorden en  @Eenmeisje004  wat lief dit! Ik wist niet dat ik zo gemist was 😚 maar nogmaals bedankt ik ben er verlegen van. Ik zal weer wat vaker reageren.  Iedereen alle goeds !

Groetjes liefs Julian XXX

Kaas

Hoi allemaal. Bedankt voor deze lieve woorden en  @Eenmeisje004  wat lief dit! Ik wist niet dat ik zo gemist was 😚 maar nogmaals bedankt ik ben er verlegen van. Ik zal weer wat vaker reageren.  Iedereen alle goeds !

Groetjes liefs Julian XXX

Tuurlijk was jij gemist! Leuk dat je weer vaker gaat reageren! Ohja geen idee of je het wist maar ik ben ikke13

Reputatie 4
Badge +2

Kaas

@Cor 

Kaas?

Reputatie 2
Badge +1

Kaas

@Cor

Kaas?

Ja, ik weet niet hoe ik hier anders op moet reageren, ik vind dit topic ook niet heel nodig maar had ook niet echt zin in een discussie...

Deze topics zijn tenminste beter dan alle NSFW topics.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

lief dat jullie deze forumgebruiker welkom terug hebben geheten. De laatste paar reacties zijn off-topic, we zullen nu dit topic sluiten.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon