Vraag

Jongens kijken alleen maar naar mijn borsten

  • 18 June 2020
  • 3 reacties
  • 663 Bekeken

Badge

Hey, ehmm ik heb nogal een probleem en ben bang dat als ik zo doorga zelfmoord kan gaan plegen. Ik ben zelf 14 jaar en heb cup 70E. Ik voelde me er de laatste tijd heel erg goed bij en was er zelfs trots op, maar nu krijg ik de hele tijd opmerkingen van eyy je heb echt grote tieten en mag ik pakken etc.. Echt heel vervelend. Jongens hebben mij ook heel vaak gezegd dat ze alleen willen dat ik kom door mijn Borsten en niet voor de rest van mij. Ik voel me nu echt heel kut en zit al best wel diep in de put. Ik kleed mijzelf nu al helemaal in het zwart zodat ze niet naar mijn borsten kijken en kunnen zien.  Ik wil geeb zelfmoord plegen en dat soort shit. Geloof me als ik er nu niets aan doe, die ik straks iets waar ik veel spijt van ga krijgen zoals in de avond door Amsterdam lopen en op straat slapen en dat soort shit. 

 

Help me, wat moet ik doen?

 

( tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )


3 reacties

hoii,

Dat klinkt niet zo best. Zelfmoord is sowieso nooit een optie. Ik snap dat het nu de beste oplossing lijkt, want dan ben je van alle problemen af, maar in tegen deel. Je schuift die problemen alleen maar door mensen om je heen. Mensen die van je houden en hele geen shit geven om je grote borsten. Jij bent perfect zoals je bent! Laten we dat alvast voorop zetten. Ik heb zelf cup 70F/G. Ik heb me altijd heel onzeker er over gevoelt en ben zelfs op een punt gekomen dat ik sporten (mijn grootste passie) op te geven omdat mensen naar me fluiten en er steeds naar kijken. Dat is niet de oplossing. De enige oplossing is om jezelf te gaan accepteren. Niemand anders kan dat voor je doen! Laat die jongens lekker kijken en alle meisjes zijn jaloers. Er zijn vast genoeg mensen om je heen die van je houden zoals je bent. Wat voor mij heel erg hielp was goede kleding dragen. Hier heb ik ook wat tips voor zoals een goede halslijn kan al veel doen. Draag rustige basic dingen of je tshirt donker en je broek licht. Dit soort dingen nemen allemaal de aandacht weg van je prachtige borsten. En als je er echt meezit kan je er vanaf je 16e (en je borsten zijn uitgegroeid) een borstverkleining nemen. Als dat geen goed vooruit zicht is dan weet ik het ook niet meer. Er zijn zoveel redenen om te blijven leven. Som ze op een moment dat je je slecht voelt voor je jezelf op.  Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen en als er wat is dan kan je het altijd zeggen!

xxx

Hey Nieuws

 

Wat jammer dat opmerkingen uit je omgeving je zo ongelukkig hebben gemaakt. Dat terwijl je op jezelf eigenlijk best trots was op je lichaam. 

 

Opmerkingen zoals diegene dat je enkel meegevraagd wordt om je lichaam, zijn uiteraard erg rot. Natuurlijk is er meer aan jou dan je toevallig prachtig ogende lichaam! Ik kan me voorstellen dat je een erg tof iemand bent, zeker als je de tijd neemt om je beter te leren kennen. 

 

Zoals Anoniemxxx_ zei, kan je wanneer je volgroeid bent een borstverkleining nemen. Echter weet ik niet of dat jou rust zal bieden. In mijn ogen lijk je namelijk tevreden met je lichaam, en zijn het de opmerkingen die je onzeker maken. Als het zo zit, zou ik het jammer vinden dat jij je lichaam verandert om de mening van anderen. 

 

Begrijp me niet verkeerd: ik kan me erg goed voorstellen hoe naar die opmerkingen moeten zijn, en wat een ongemak dit je bezorgt. Echter zijn tienerjongens niet altijd het fijnste publiek, en zal je, naarmate je ouder wordt, vast minder vaak lastiggevallen worden om je uiterlijk. 

 

Probeer je op die oorspronkelijke gedachte te richten: dat je, als je de vervelende opmerkingen achter je laat, trots bent op je lichaam. Ik kan me voorstellen dat jij een erg mooi en aantrekkelijk uiterlijk hebt, en dat je best tevreden mag zijn wanneer je voor de spiegel staat. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik ben een jongen, 14 jaar oud, en ik kijk ook weleens naar de borsten en billen van meisjes. Ik zou dit, als ik een meisje was, als een compliment zien. Ik zou namelijk liever naar knappe meisjes kijken, dan naar minder knappe meisjes. Er zijn namelijk geen lelijke meisjes. Maar helaas, zijn er ook jongens die schreeuwen dat ze je willen neuken etc, hun moet je gwn negeren, zij willen alleen maar stoer doen naar hun vrienden, en misschien wel naar jou. Dus doe gewoon wat jij wilt, maar je hoeft je echt niet aan te passen omdat een paar sukkels stomme opmerkingen maken.

Reageer