Jongens die me naroepen


Reputatie 1
Badge

Hoi!

Gister fietste ik van huis naar sporten. Ik fietste onder een bruggetje door en onder dat bruggetje waren 2 jongens van ik gok een jaar of 15/16 aan het zwemmen. Ik fietste dat bruggetje op en die ene riep : Kijk, chickie! En toen riep hij : Hé, chickie kom neuken. Ik fietste door en een andere mevrouw die ook langs fietste werd heel erg boos op hun wat ik wil heel erg waardeerde maar ik durfde niet stil te gaan staan.Ik voel me er zo rot over terwijl ik niks fout heb gedaan. Ik had gewoon een spijkerbroek en een jas aan dus ik snap het ook niet. Waarom doen jongens dit en hoe kan ik hier mee om gaan?


10 reacties

Heyy

 

Dat is inderdaad wel flauw van die jongens..

 

Die jongens doen dit waarschijnlijk gewoon een beetje om stoer te doen (ik snap ook niet wat er stoer aan is, maar ja). Je kende de jongens volgens mij niet als ik het goed begrijp.
 

Eigenlijk is het het beste om je er niet teveel van aan te trekken hoe stom dat ook klinkt. Als jij de jongens geen aandacht geeft zal de lol er namelijk snel afgaan bij ze. Als het je echt dwars zit kan je natuurlijk altijd met iemand praten zoals je ouders of je mentor. 
 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge

@NaamNietBekend  Tnx voor je antwoord! Ik kende ze idd niet. Ik probeer er niks mee te doen maar het is toch een soort van choquerend en ik voel me daardoor een soort van aangevallen. Ik denk dat ik het tegen mijn moeder zeg ofz , dan weet iig iemand het.

Hallo Anonymous334 :)

Verschillende redenen. Stoer doen voor vrienden, geen vriendin hebben, of ze vervelen zich, etc. Je kunt het gewoon negeren. Seksuele intimidatie is quite kansloos. Je hoeft je ook niet vervelend te voelen gezien het niet jouw schuld is. Het is nooit jouw schuld als je seksueel geintimideerd wordt. 

Goed plan van jouw om met je moeder erover te praten. Dan weet tenminste iemand het inderdaad en dan kun je je hart luchten.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Geloof me, je hoeft echt niet bang te zijn ofzo. Die jongens verveelden zich of ze moesten gewoon ergens voor compenseren (;

Helaas gebeurt dit heel vaak met veel meiden, je kunt er niet veel tegen doen. Bij mij is het nou al zo vaak gebeurd dat ik er wel aan gewend ben geraakt. Je kunt er met een vriend of vriendin over praten, die zal je vast wel begrijpen.

Reputatie 2
Badge +1

dit klinkt echt vervelend.. ik heb medelijden met je

maar dit doen ze gewoon om aandacht te krijgen .. dus je hoeft je geen zorgen te maken (al snap ik het wel dat je dat eventueel doet hoor 😉 )

maar als je er echt mee zit heb je hier wat tips:

1.Negeer ze.

2.Laat ze zien dat je niet iemand bent om ruzie mee te zoeken.

3.neem de volgende keer maybe iemand mee als ze dit weer doen, en zorg ervoor dat als ze dit weer doen dat je vriendin tegen ze zegt stop, ik ken dit scenario en boom ineens waren ze weg haha

4.wees jezelf en blijf met jezelf bezig zijn, denk niet aan hun, oftewel laat hun je niet ongerust maken!

Hope it helps!

~me


 

Badge +3

Hey, wat vervelend!

Sommige jongens doen dit idd omdat ze stoer proberen te doen (en heel triest zijn).vergeet nooit dat het nooit jou schuld kan zijn of je nou een lange broek aan hebt of een kort rokje ze hebben geen recht om dit te doen. Als het nog een keer zou gebeuren zou je ze natuurlijk kunnen negeren maar ik heb ook een keer gehoord van iemand die hetzelfde meemaakte dat ze op een kalme maar serieuze toon terugsprak iets in de trant van:" jullie moeten weten dat ik me door jullie geroep echt mega onveilig voel en naar. Jullie gaan straks verder met je leven maar ik zal er de hele week mee zitten. Willen jullie aub meisjes de volgende keer met rust laten?" En als ze dan nogsteeds k*t doen wegfietsen. Hoop dat je er wat aan hebt!

Ik heb zelf nooit die neiging gehad maar heel veel jongens blijkbaar wel, zoals hierboven genoemd gaat het hier om stoer doen. Als het daarbij blijft is het geen probleem, ik snap dat het natuurlijk wel vervelend voor jou is. Probeer het te negeren of bijvoorbeeld met meer mensen naar huis te fietsen, dan durven ze misschien niet. Als het echt erger wordt kan je er op school met een vertrouwenspersoon over praten bijvoorbeeld. 

Reputatie 1
Badge

@TheMightySlayer en @Kaasje  en @E_anoniem.nl en @Anonymous334 en @Anoniem64.7 en @Lucassss Dankjewel, ik heb alles gelezen en vind dit superfijn! Dankjullie wel voor je antwoord en je tips! Topppers:blush:

hooii,

kweenie of mijn reactie nu nog relevant is lol, maar ik word hier zo boos van.

het eerste en het belangrijkste wat ik je wil vertellen is; het. ligt. niet. aan. jou. sterker zelfs, die jongens hebben waarschijnlijk gewoon geen manieren en verveelden zich probably. en dat ze dat dan op jou gaan uiten vind ik iig enorm laag en heeft niks met jou in general te maken. hoe je het wendt of keert, ze hebben geen enkel recht om dit te doen, punt.

hoe je hiermee kan omgaan? als het nog een keer gebeurt, zou ik ze negeren maar nog steeds in je hoofd houden dat je de baddest bitch bent en dat dit nogmaals niks met jou te maken hebt. als je er iets van wil zeggen doe dat dan iig op een kalme maar serieuze manier, dat verwachten ze niet en dat is tbh ook best grappig.
ik zou je ook aanraden om met mensen er over te gaan praten, maar ik snap dat dit echt enorm spannend kan zijn. neem daar gewoon je tijd in zou ik zeggen! wel dapper dat je t hier vertelt :) 

en voor de rest sluit ik me helemaal aan bij wat de rest ook zegt. en girl, dit zijn gewoon een stelletje staatsmongolen en jij zit hier niet in de fout! you are amazing <3

hope this helps!


groet,
seabreezes
 

Reputatie 1
Badge

@seabreezes  Zo lief! Tnx, hier word ik echt ff blij van. Ik heb het tegen mn moeder gezegd en ze reageerde hier super goed op. Tnx:heart_eyes:

Reageer