Skip to main content

Jongen uit mijn klas pest me

• October 14, 2025
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Hiii!!!!, Ik wordt recentelijk heel erg gepest door een jongen uit mijn klas, hij scheld me vaak uit door mijn gewicht en ik probeer er echt wa aan te doen maar hij blijft me dik noemen en hij heeft zelfs gezegt dat ik me eten moet overgeven als ik er beter uit wil zien dan nu. Ik vindt dat echt super vervelend en docenten helpen nergens mee als ik het tegen ze zeg, ze lachen het gewoon weg omdat ik best wel een '’clown'’ kan zijn in de lessen maar die jongen stopt gewoon niet. Ik eet wat minder en mensen vinden me er beter uit zien.

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Wow das echt kut dat ie dat zegt… je moet echt niks aan jezelf veranderen voor zo’n sukkel. Jij bent gewoon goed zoals je bent. Als die docenten niks doen moet je t mss tegen iemand anders zeggen of opschrijven ofzo? Echt blijf alsjeblieft eten en zorg goed voor jezelf 🫶

xx liefs Wolf 🐺

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 15, 2025

Onnodige quote verwijderd 

@Wolf 
Dankjee mr het voelt echt heel k*t omdat hij er gwn echt  ni mee wil stoppen en als k wat terug zeg dan zegt ie het gewoon weer en dat is zo irri. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Ik begrijp je helemaal, het is echt frustrerend als hij blijft doorgaan, vooral als je niks verkeerd hebt gedaan. Het is echt niet oké dat hij je zo behandelt en ik snap dat het je pijn doet.

Probeer toch echt om het nog eens met een vertrouwenspersoon te bespreken, ook al lijkt het niet te helpen, misschien komt er uiteindelijk iets uit. Laat je niet klein maken door iemand die niet met respect omgaat. 

xx liefs Wolf 🐺

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 14, 2025

Hoi hoe gaat het nu met je? 

Groetjes liefs Tartan X 

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 15, 2025

@Tartan16 

Nogsteeds hetzelfde :(

onnodige quote verwijderd KT

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 15, 2025

Hoi ​@anoniempje_0355  dan moet je echt naar een vertrouwenspersoon of de directie desnoods! En als ze weigeren er iets aan te doen melden bij de onderwijs inspectie. De school is verplicht om jou veilig te houden. Je kunt dit niet laten doorgaan hoor, je  verdient hulp! 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 16, 2025

Wat erg, zolang je een gezond gewicht hebt moet je niets veranderen. Als je kunt, praat erover met mensen die je wel serieus neme, ze kunnen het miscchien niet oplossen maar dan blijf je er tenminste zelf niet mee zitten en anders kun je nog steeds bij de kindertelefoon terecht. Is er niemand anders op school (directeur, leerlingenbegeleider ofzo ) waarmee je wel kunt praten en waar ze je serieus nemen? anders kunnen je ouders(als ze dit al weten) misschien eens erover praten met je leerkrachten, die zullen ze wel serieus nemen.

hopelijk komt alles goed, trek je niets aan van die gemene sukkel. zolang je gezond bent is het belangrijkste en het is dus zeker niet nodig om veel minder te eten/ te veel te sporten of zelfs ove te geven.

groetjes x

Forum|alt.badge.img+1

een ding, je moet jezelf niet gaan veranderen, voor zon iemand en snap natuurlijk dat dit niet leuk voor je is