hoi, ik ben een meisje van 14.
ik ben nu zo'n 2-3 jaar lesbisch. ik vind jongens dus ook niet leuk als in verliefd zijn. ik ben vaak ook erg oncomfortabel rond jongens omdat ik altijd het gevoel heb dat ze mij raar vinden omdat ik meisjes leuk vind. maar er is een groepje van 3 jongens die wel aardig zijn. ik ben ook wel vrienden met hun. maar ook bij hun ben ik een beetje oncomfortabel omdat het jongens zijn.
de jongen die ik denk dat verliefd op mij is noemen we even S. S is wel aardig. hij is iets van 2 jaar ouder omdat hij is blijven zitten, hij is best slim maar ook grappig en hij trekt zich niks aan van kledingmerken zoals nike of adidas. en belangrijk, hij is net als ik een harry potter fan. tenminste dat zegt hij.
ik heb zelf een harry potter trui die ik wel eens naar school draag. en een paar week later draagt S ook een harry potter trui. en het rare is. er werd mij gevraagd in welk harry potter huis ik zat. toen was dat nog griffondor. en S droeg toen een griffondor trui. nu is het vaak dat als ik mijn harry potter trui draag dat S een paar dagen later die van hem draagt.
mijn vriendinnen en die andere twee jongens die koppelen mij en S ook. dan maken we zogenaamd hema dates. ik kom nooit want ik zie het gewoon als een grap. maar vaak de volgende dag komen die 2 jongens dan naar mij toe en vragen dan waar ik was. wel vaak half in de lach schietend maar door de reactie van S denk ik dat hij daar serieus op mij had zitten wachten.
ik snap dat dat allemaal toeval kan zijn en dat dat allemaal uit te leggen is. maar dit niet.
zijn vrienden hadden mijn naam met allemaal hartjes enzo op zijn etui geschreven. hij heeft geen moeite gedaan om het weg te halen. en toen ik het probeerde pakte hij zijn etui weer terug. het was alsof hij mijn naam erop probeerde te houden. ik snap het als je je etui netjes wil houden maar netjes is niet de naam van iemand met een heleboel hartjes.
ik weet toevallig dat zijn ouders zijn gescheiden. en omdat ik weet hoe dat voelt probeer ik hem ook te steunen. daardoor ben ik ook aardiger tegen hem dan tegen andere jongens. ik denk dus dat hij iemand nodig heeft die er dus voor hem is. en dat het daarom lijkt alsof hij mij echt leuk vind.
maar ik ben benieuwd naar wat jullie te zeggen hebben.