Beantwoord

jongen/meisje??

  • 14 February 2019
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
halloo
ik zit er al een tijdje mee dat ik het niet echt fijn vind om een meisje te zijn
  • ik vind het niet fijn om mijn naam genoemd te worden, ze , meid of zij genoemd te worden.
  • ik vind mezelf er niet uitzien: het liefst wil ik haar net zoals jongens en jongenskleren, en sneakers
  • ik zit helemaal niet lekker in mijn vel en soms wil ik zelfs dood
  • ik zie mijzelf ook niet als meisje maar als wat dan wel??
  • ik ben bi
ik heb er nog met niemand over gepraat en durf het ook niet te zeggen ofz
dus pls helpp
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 February 2019, 08:12

Bekijk origineel

4 reacties

Misschien kun je met een transgender praten of met je huisarts ik snap dat het heel erg moeilijk en dat je er met niemand over durft te praten . Ik heb er ook niet veel verstand van het kan zijn dat je transgender ben t of dat het bij je leeftijd hoort en het een soort gekke puberbrein aan val is die je het leven probeert moeilijk te maken. Ik hoop dat je er snel met iemand over praten kan

groetjes
Hey, het kan zijn dat je trans bent. ( meisje naar jongen).

Als je je echter ook geen jongen voelt kan het zijn dat je non-binary bent. Waarschijnlijk A-Gender.

Google / Wikipedia heeft achterlijk veel informatie over dit onderwerp ( nee echt srs. Ik ben al 2 maanden aan het googlen en ik kom nog steeds nieuwe dingen tegen )

Zelf dacht ik dat ik miss A-Gender ben. En nu denk ik Cis ( het gender waarmee je geboren bent, voor mij Meisje ) of miss Demi-Girl ( dat je wel een meisje bent maar niet helemaal.

~Asy
Als je meer wilt weten of aan transgenders wil vragen wat hun ervaring is kan je je misschien aanmelden op Jongenout.nl . Dat is voor iedereen die LGBTQ+ is ( of questioning )
Hoi moon light,

Wow, that is me!

Ik ben geboren als vrouw, maar identificeer mij inmiddels niet meer als vrouw. Ik weet dat ik er als man uit wil zien, maar ik weet niet of ik dat ben. Het leven is helaas niet zo simpel dat je ofwel man ofwel vrouw bent: er zit zóóóóóó veel tussenin.

Momenteel denk ik dat ik wel aan de man kant van het spectrum lig, maar niet 100% man ben. Het is ingewikkeld 🤔

Ik heb het wel gedeeld met mijn ouders, zus, vrienden en nog wat andere mensjes. Verder ben ik niet uit voor de wereld. Ik vind het veelste verwarrend, ik ben niet klaar voor hun kritiek, vragen en confrontatie. En dat is prima.

Wel is het heel bevrijdend voor me dat deze mensen op de hoogte zijn. Dan kan ik struggles met ze delen enzo. Ik zou dus wel overwegen om iemand die je vertrouwt te vertellen wat je bezighoudt.

Ook heb ik een boekje waarin ik dingen bijhoud over m'n gender. Vragen die ik heb, dingen die ik heb gevonden, dingen die ik wil veranderen aan mijn lichaam en info daarover, maar het aller belangrijkste: welke dingen ik voel m.b.t. mijn gender. Ik vind het zelf erg prettig en het creëert ook een zekere rust in mijn hoofd. Zoiets raad ik je zeker aan.

Verder kan ik je Jong&Out ook echt aanraden.

Veel transgenders struggelen jaren voor ze zeker weten wie en wat ze zijn. Verwacht dus ook niet dat je binnen een paar weken opeens tot alle antwoorden gaat komen. Dat is iets waar ik zelf reëel in moet blijven.

Probeer veel info te zoeken, dingen te proberen, op te schrijven, lotgenoten te zoeken en te praten met mensen. Dan kom je er wel uit :)

Gr. Pin

Reageer