Vraag

jongen in meisjes kleren

  • 18 May 2020
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Hoi, ik draag vaak meisjeskleren, als ik er aan denk wordt ik er al opgewonden van. Ik draag vaak jurkjes van mijn zusje. Heel soms doe ik ook make-up op en mijn haar in een staart. Maar ik durf dit tegen niemand te vertellen. 

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon.


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Anoniem,

Ik zal je advieseren dit niet te doen vanwege jouw veiligheid er zijn hier mensen die aleenmaar uitzijn op seks. Maar als je het heel graag wilt zijn hier apps voor om mensen met dezelfde intesses te vinden.

 

mvg Bennetje06

Hoi

 

Zoals Bennetje06 zei, kan het voor gevaar zorgen om via het internet contact te zoeken met anderen. In principe mag je op dit forum niet eens contactgegevens uitwisselen. Wat je wel zou kunnen doen is in je buurt op zoek naar naar evenementen waar ze zich kleden zoals jij dat graag doet (hoewel er in deze corona-tijden vast een hoop niet doorgaan). 

 

Mogelijks kom je vroeg of laat iemand tegen met een gelijkaardige interesse. Dan kunnen jullie je samen opmaken. Met z’n tweeën lijkt me dat best gezellig. Experimenteer in de tussentijd maar met make-up en dergelijke, volg eventueel influencers die met make-up en kledij bezig zijn, en houd als je daar zin in hebt maar een privé-fotoalbum bij van je mooiste outfits. 

 

Gr. Kenshin

 

Hoi, ik draag vaak meisjeskleren, als ik er aan denk wordt ik er al opgewonden van. Ik draag vaak jurkjes van mijn zusje. Heel soms doe ik ook make-up op en mijn haar in een staart. Maar ik durf dit tegen niemand te vertellen. 

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon.

ik zou het gewoon zeggen en wees wie je bent ik ben een meisje die van stoere dingen houd dus ook sommige kleding van de jongens afdeling

Reageer