jongen en bang

  • 20 May 2019
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,
ik ben een meisje van 17 jaar oud en heb nu sinds bijna een maand een vriendje, alleen ben ik doodsbang voor loverboys en uberhaupt jongens. nu hoor ik jullie denken waarom heb je dan een vriendje... nou ik was zo verliefd nu heeft hij mij van het weekend mijn aller eerste kus gegeven was een klein kusje op mijn bovenlip omdat ik het niet toe liet. nu ben ik nog steeds heel bang en voel dat gevoel steeds toen hij mij dat kleine kusje gaf.. vandaag ook heel boos op school geweest ivm dit heel erg mee speelt. ik wou dit met de kindertelefoon bepraten maar was te laat. zelf ben ik ook ziek in mijn hoofd voor mijn gevoel. ik maak vaak de verkeerde opmerkingen en vraag veel negatieve aandacht zonder dat ik dat wil. ik heb dit al met mijn psycholoog soort van besproken en met mijn docent op school dus het is al besproken maar word niet veel mee gedaan iemand die hier nog tips of iets heeft voor mij??? ik wil niet meer bang zijn voor jongens en dat kusje gewoon durven toe laten zegmaar. en ik wil niet meer denken dat ik ziek ben in mijn hoofd en het leven niet meer ziet zitten want ik denk vaak zat ik ben het leven niet waard en ik ben een mislukkeling.

1 reactie

Hey lieve @anoniempje1616 .

Je bent echt geen mislukkeling !!

Je bent alleen wat voorzichtig, en dat is heel normaal. Tegenwoordig is de wereld anders en weet je niet wie je wel of niet kunt vertrouwen.
Toch zou je het moeten proberen. Ik weet niet waar je hem van kent? Maar meestal zegt dat al genoeg.
Als je je afvraagt of je nu te maken hebt met een loverboy? Dan zou ik even intikken op google" kenmerken van een loverboy." Daar krijg je een paar sites , pak bijvoorbeeld die van de politie die is 100% te vertrouwen.
Ook vertel je in je oproep dat school ( mensen met wie je het besproken hebt ) niks ermee doen.
Ik ben zelf ook vroeger nooit gelooft of serieus genomen op school met wat ik zei.
Ik heb toen een afspraak gemaakt met dingen die ze voor mij zouden kunnen betekenen. Misschien is dat voor jou ook een oplossing?
Je maakt een lijstje van wat mensen in je omgeving voor jou kunnen betekenen en bespreekt dat met ze.
Het leven niet meer zitten is nergens voor nodig, je zit nog deels in de puberteit en dat speelt zeker ook een rol.
Zolang jij nog niet toe bent aan het kusje doe je het niet dat is het enige wat ik je nog goed wil meegeven. Waarom?
Omdat je er later anders spijt van krijgt dat je het wel hebt gedaan en zit je met dezelfde gevoelens als dat je nu deels zit..

Ik hoop dat je hiermee wat kunt. En heel veel succes en geluk!
Liefss..
JustHelping.

Reageer