Skip to main content

Oke de topic is misschien een beetje raar maar ik zat vandaag gewoon in de (kleine) kantine een beetje te zitten en te praten. En er ging een jongen 2 tafels verderop zitten. Hij had zijn muts van zijn jas op en keek gewoon de hele tijd naar mij. Ik ken hem niet en ik ben niet heel populair of knap ofzo. Hij keek me echt aan het zo'n blik die je ook in horror films ziet. Ik vond het echt eng. Daarom maakte ik een keer oogcontact om te kijken of hij nou echt naar mij staarde en dat deed hij dus. En toen ik me heel even omdraaide en toen weer wilde kijken, via mijn ooghoek, was hij weg. Dat is misschien ook wel gewoon toeval maar ja.

Ik lig er niet perse van wakker maar ook weer wel. Ik had namelijk tegen die vriendin (de dag daarvoor) iets onaardigs gezegd over een persoon* (die persoon heeft het niet gehoord). Maar misschien is die jongen vrienden met hem? Als die jongen erachterkomt wat ik over hem heb gezegd dan gaan al zijn vriendjes zich tegen mij spannen (dit is een andere jongen dan die staarder), ik lig daar wel van wakker, ik zit nu op een nieuwe school en had me voorgenomen om niet te roddelen of slechte dingen te zeggen, maar deze keer kon ik het niet inhouden, en ik wist op het moment dat ik het zei dat ik er spijt van zou krijgen. 

 

*Oke hier dus nog even die uitleg over die jongen. Die jongen doet echt heel irritant. Hij pest mij bij 1 vak en de andere vakken  ook soms. Toen wij het lokaal uitliepen (ik en die vriendin) riep hij iets naar ons. Ik werd er geiriteerd van dus toen wij de andere kant opliepen zei ik iets over hem (geen naam gebruikt). Ik denk dat mensen niet perse meteen zouden denken dat het over hem ging maar als iemand toch alles heeft opgepikt verteld diegene het misschien door aan diegene waar ik iets over zei.

 

Bij sommige mensen voelt het goed om iets slechts te zeggen over iemand maar bij mij niet, ik vind het echt heel erg (en vooral als hij komt te weten wat ik heb gezegd, dan ga ik letterlijk de hele rest van die 2jaar een k*t jaar hebben. Please help me om dit te vergeten, ik wil gewoon kunnen denken: We weten nog niet wat er gaat gebeuren en ik kan ook zeggen: het ging niet over jou het ging over: (bewijs van spreken) een tiktoker of iets. 

Word ook please niet boos. Ik probeer zo hard om lief te zijn en aardig, het lukt ook heel goed maar precies nu floepte dit eruit, en ik ben echt bang dat hij het zal te komen weten en dat ze me nog erger gaan pesten.

Laten we gewoon hopen dat die staar jongen gewoon raar aan t doen was of voor een andere reden je aankeek.

Vertel het me als die andere jongen je toch vaker gaat pesten misschien kan je dan toch naar een leerkracht gaan?

Groetjes,

Who.am.I.


-onnodige quote verwijderd-

Dankje voor je reactie, ik zal inderdaad eens moeten praten met de leerkracht over dat pesten .


Reageer