Vraag

Jezelf veranderen

  • 5 September 2022
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties

Hey, ik vroeg me af of andere ook weleens zichzelf willen veranderen. En dan bedoel ik niet je uiterlijk, maar je innerlijk. Ik lieg namelijk tegen mijn ouders, doe soms dingen die eigenlijk niet mogen en ik doe dingen stiekem. Weet iemand tips? Ik wil namelijk ook meer op mijn huiswerk concentreren en minder spelletjes enzo. Alvast bedankt

X Wolf 


5 reacties

Volgens mij heeft iedereen dat wel. Qua tips denk ik dat je kan proberen om als je de neiging hebt om iets te doen wat je eig niet wil doen het juist niet te doen. Het is eigenlijk een beetje een nieuwe gewoonte opbouwen. 

Succes

Reputatie 5
Badge +1

Dankje. Ik zal het proberen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Ik denk omdat je dit zelf al zegt dat je dan al bezig bent met dingen verbeteren. Want je ziet het bij jezelf en wilt het veranderen. Dat doe je goed :) en soms ben je een tijdje gewend aan een bepaald gedrag en wordt het gewoon. Dan kan er ook iets gebeuren waardoor dat verandert. Heb ik zelf ook gehad dat ik niet merkte hoe vervelend een gedraging is tot  je het keihard moet voelen ( zie topic " de gekste straf" ) maar het is denk ik fijner als je het uit jezelf wilt. Dus ik denk dat je nu al goed bezig bent en je wordt ook blij als je zelf voelt dat het beter wordt. En dat je veranderd zoals je zelf wilt.  Je kan het ! ☺

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +2

Yo!

Ik ben mee eens met wat @Julian12 zegt. Het is super dat je het realiseert(Geen idee hoe je deze woord schrijft) dat je sommige dingen fout zit. Ik vind mezelf best koppig en eigenwijs:*(( Daar kan ik eerlijk gezegd weinig aan doen. Zo ben ik. Het geldt dezelfde bij jou. Je kunt echt niks aan doen. Concentreren is heel makkelijk eigenlijk. Zet een muziekje op en leg alle spelletjes weg. Muziek helpt heel goed bij mij🎧💿 

 

Laurens

Reputatie 5
Badge +1

Allebei bedankt, ik hoop dat dit helpt

Reageer