Vraag

jezelf branden

  • 22 June 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyyy ik weet niet wat ik moet doen. als ik boos ben of ruzie met iemand heb ga ik mezelf branden wat moet ik nu doen heeft iemand tips??


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi Ansie, wat vervelend zeker in de zomer. 
mijn advies is toch om te praten. Weet je omgeving het, misschien iemand die je vertrouwd? ik heb hier zelf ook mee te kampen gehad en snap de angst. Ggz weet hier ook niet altijd raad mee. Je kan buiten de kindertelefoon altijd op de site va de landelijke stichting zelfbeschadiging terecht. die hebben ook een lijst met mogelijke Alternatieven zelfbeschadiging

en een gekaderd forum waar regels zijn om alles herstelgericht en positief te houden.

Forum LSZ

Heel veel sterkte

Hey,

Hulp zoeken, denk ik. En anders afleiding zoeken, als ik boos ben ga ik i.p.v zelfbeschadiging (want dat is het eigenlijk) een rubiks cube oplossen, werkt niet altijd moet ik eerlijk zeggen, maar je zou het i.i.g kunnen proberen.

Adios!

Reputatie 1
Badge

Hey Ansie,

Afleiding zoeken misschien of je kan er over praten met je omgeving, iemand die je kan vertrouwen. Je kan altijd nog kindertelefoon bellen/chatten maar ook naar de landelijke stichting zelfbeschadiging terecht. Hun kunnen je ook goed helpen.

 

Veel sterkte

Reageer