Skip to main content

Hey..

Ik ben soms jaloers en geirriteerd door mn bf..

Dit komt omdat hij een betere band heeft met zijn vrienden dan mij en mn vrienden en dat hij af en toe belt met ze terwijl wij eigenlijk videobellen wat heel irritant is omdat hij geen aandacht aan mij besteed.

Ik kan er wel om huilen.. Ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou en dat het nergens op slaat dat ik jaloers ben maar het voelt op die momenten als ik jaloers ben niet goed.. Ik weet echt niet wat ik moet doen maar ik wou dit gwn ff kwijt… 

Oh ja.. Mn vriendje is nu aan het bellen met zn bff. Hij heeft het heel leuk met zn bff en besteed WEER geen aandacht aan mij. Terwijl IK dacht dat wij gingen bellen en ik wou gewoon een serieus gesprek hebben enzo. Ik heb mezelf nu gemute.. Ik wil ook nu niet meer met mn vriendje praten.

Ik ben echt gestoord dat ik gwn jaloers ben.. HELP

Je zou dit met hem kunnen bespreken. Dan kan hij er ook rekening mee houden.


-Onnodige quote verwijderd-

Ja klopt maar dat durf ik niet. Ik weet zeker dat hij dat bullshit vind of dat hij dan een slechtere band krijgt met zn vrienden, wat ik zeker niet wil. En ik vind het van mezelf stom dat ik jaloers ben want hij doet gwn zn eigen ding weet je.. Dus… Ik hoop dat je dit begrijpt..

Maar bedankt voor de tip!


Ja ik begrijp dat wel. Lijkt me ook wel lastig idd. Maar ik denk dat er anders ook niet veel gaat veranderen. 

Ja je zou ook gewoon eens met hem kunnen gaan praten over het feit dat je graag vaker wil bellen ofzo. Zonder dan te zeggen dat je jaloers bent.


Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Ja maar we bellen elke dag bijna lol. En het is maar heel soms dat hij belt met anderen dus ja. Het probleem is dat ik door kleine dingen al jaloers word dus ja XD


Hoe komt het dan dat je jaloers bent? Ben je niet blij voor hem, dat hij ook gewoon leuk met zijn vrienden kan bellen?


Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Ik vind het wel fijn voor hem maar het probleem is dat hij op dat moment meer aandacht aan hun besteed en lekker lacht met hun en dan geeft ie niks om mij en dat doet mij pijn. 

Maar ik ben gwn aan het aanstellen dat weet ik ook wel..


Ja misschien dat je dat dan toch met je vriend moet bespreken als je er zo erg mee zit dat het je pijn doet.


Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Ik zal het proberen.

 


Heey @Chileanywaysso ,

“dan geeft ie niks om mij en dat doet mij pijn.”

Je zou je kunnen afvragen of deze uitspraak waar is. Is het namelijk echt zo dat op het moment dat je bf met andere vrienden aan het bellen is hij niks meer om jou geeft?

Een relatie komt van twee kanten en heb je als het goed is met z'n tweeën. Maar naast elkaar is de wereld veel groter. Het zou niet gezond zijn om alleen maar op elkaar betrokken te zijn.

Het lijkt mij dan ook heel normaal dat je bf met anderen afspreekt en belt. Mocht hij helemaal geen aandacht meer aan jou besteden kun je dat aangeven.

Sowieso kun je het als je dit vervelend vind aangeven en bespreekbaar maken. Je kunt het dan hebben over elkaars behoeften qua afspreken en ook het omgaan met anderen. Als je weet wat je van elkaar kunt verwachten hoef je ook niet te irriteren of jaloers te zijn.

Groetjes,
Simply Me

 


Hallo Chileanywaysso :)

Ik snap dat je het vervelend vindt maar laat hem gewoon lekker contact houden met zijn vrienden. Ik weet zeker dat hij het niet fijn vindt als zijn vriendinnetje hem alleen maar voor haarzelf wil. 

-TheMightySlayer <3


Hey..

Ik ben soms jaloers en geirriteerd door mn bf..

Dit komt omdat hij een betere band heeft met zijn vrienden dan mij en mn vrienden en dat hij af en toe belt met ze terwijl wij eigenlijk videobellen wat heel irritant is omdat hij geen aandacht aan mij besteed.

Ik kan er wel om huilen.. Ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou en dat het nergens op slaat dat ik jaloers ben maar het voelt op die momenten als ik jaloers ben niet goed.. Ik weet echt niet wat ik moet doen maar ik wou dit gwn ff kwijt… 

Oh ja.. Mn vriendje is nu aan het bellen met zn bff. Hij heeft het heel leuk met zn bff en besteed WEER geen aandacht aan mij. Terwijl IK dacht dat wij gingen bellen en ik wou gewoon een serieus gesprek hebben enzo. Ik heb mezelf nu gemute.. Ik wil ook nu niet meer met mn vriendje praten.

Ik ben echt gestoord dat ik gwn jaloers ben.. HELP

Nee wacht dit is het juist.. Hij voelt zich meer op zijn gemak met zijn vrienden en doet gekker enzo maar bij mij is ie heel bescheiden en dat vind ik jammer. Ik wil gwn niet dat hij zich schaamt voor mij. 

 


Hey..

Ik ben soms jaloers en geirriteerd door mn bf..

Dit komt omdat hij een betere band heeft met zijn vrienden dan mij en mn vrienden en dat hij af en toe belt met ze terwijl wij eigenlijk videobellen wat heel irritant is omdat hij geen aandacht aan mij besteed.

Ik kan er wel om huilen.. Ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou en dat het nergens op slaat dat ik jaloers ben maar het voelt op die momenten als ik jaloers ben niet goed.. Ik weet echt niet wat ik moet doen maar ik wou dit gwn ff kwijt… 

Oh ja.. Mn vriendje is nu aan het bellen met zn bff. Hij heeft het heel leuk met zn bff en besteed WEER geen aandacht aan mij. Terwijl IK dacht dat wij gingen bellen en ik wou gewoon een serieus gesprek hebben enzo. Ik heb mezelf nu gemute.. Ik wil ook nu niet meer met mn vriendje praten.

Ik ben echt gestoord dat ik gwn jaloers ben.. HELP

Nee wacht dit is het juist.. Hij voelt zich meer op zijn gemak met zijn vrienden en doet gekker enzo maar bij mij is ie heel bescheiden en dat vind ik jammer. Ik wil gwn niet dat hij zich schaamt voor mij. 

 

Kijk want hij stuurde mij net screenshot toen hij met zijn bestie ging vid bellen en daar doe hij heel grappig, leuk en gek.. Maar bij mij niet. Dat vind ik jammer.

 


Hoii,

Is dat dan iets wat je bij je vriend zou kunnen aangeven? Je kunt hier heel duidelijk bespreken wat je jammer vind en wat je dus eigenlijk anders zou willen. Als je dit bespreekt kan hij ook zijn kant van het verhaal vertellen, want misschien ziet hij het wel heel anders. Het zou jammer zijn, als jullie je er allebei rot onder voelen.

Groetjes,
Simply Me


Reageer