Vraag

Jaloers op een vriendin

  • 30 October 2018
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De laatste tijd voel ik me echt kut over me beste vriendin Want zij app t heel veel met allemaal mensen en dan heeft ze super veel lol enz en dan voel ik me een jaloers ook als ze in de klas met iemand anders keihard lacht voel ik me ook jaloers en dan denk ik zo van ze moet lekker lachen met iedereen maar toch voel ik me er kut over . ik heb er al met haar over gepraat enzo en zij zegt zo van jij het echt wel belangrijker enzo mr nog steeds ben ik super jaloers en het maakt me depresief wat moet ik doe om van die jaloerse gevoelens af te komen want het word super irritant

1 reactie

Hey,

Wat naar dat je je zo voelt.
Is het echt Jaloezie wat je voelt? Of is het angst om je beste vriendin kwijt te raken of niet belangrijk genoeg voor haar te zijn. Je schrijft namelijk dat je je er depressief door voelt.
Ik herken deze gevoelens wel en bij mij was het juist de angst om niet genoeg te zijn voor haar, of dat ik weer alleen zou zijn.

Als dat bij jou ook het geval is kan het helpen die gevoelens te delen met je vriendin. Schrijf het desnoods op, maar zorg niet dat het aanvallend wordt. Misschien bedoelt zij het helemaal niet zo ;)

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs,
Learning

Reageer