Vraag

Jaloers op de vriend van mijn beste vriendin?

  • 14 August 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Okee ik heb tips nodig. Ik ken mijn beste vriendin nu drie jaar en ik heb me nog nooit zo close tot iemand gevoeld. Voor die drie jaar hebben we bijna elke avond gebeld of geappt, ook op vakanties en alles.

In ieder geval, ze heeft in het verleden heel wat domme keuzes gemaakt in de liefde waar ik haar elke keer voor probeerde te behoeden. Dit faalde altijd en daar heb ik me bij neergelegd. Na heel wat foute jongens en huilbuien later lijkt het alsof ze nu wel een goede aan de haak heeft geslagen. Hij is slim, grappig, aardig, respectvol en nog maagd. De afgelopen drie weken zijn ze heel hecht geworden. Wat ik fantastisch voor haar vind. Een ding vind ik wat minder fantastisch. Elke keer als ik haar belde was ze bij hem. Elke keer als ik appte reageerde ze pas de volgende dag. En de ENIGE DRIE KEER dat ze me appte was om advies over hem. Geen ene vraag over hoe het met mij ging. Ik ben bang dat ik haar kwijt raak en ik heb hierom meerdere nachten huilend in bed gelegen. Maar ik ben vooral heel bang dat dit gevoel aan mij ligt, dat ik gewoon jaloers ben, dat ik haar voor mijzelf wil houden.

Vandaag was de druppel. We hebben vanochtend gebeld en zij heeft mij gevraagd of ze seks met hem moet/kan hebben. We kwamen samen tot de conclusie dat het daar nog te vroeg voor was, tenminste ik dacht dat we daar toe waren gekomen. Ik kreeg net een appje over hoe het was, seks hebben.  En ik voel me gewoon kut, alsof ze niet meer om mijn mening geeft. Alsof ze niet meer om mij geeft. 

Ligt het aan mij? En wat kan ik doen om dit gevoel weg te laten gaan?

 

Een wanhopig mens

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Je bent een jongen in de Friendzone. 

Ze ziet je als vriend en niet als partner. 

Dat houdt ook in dat ze lekker met je wil babbelen over jongens en wat ze er allemaal mee wil doen… maar dat jij niet een van die jongens bent.  Of wordt. Ever. 

Het voelt als vriendschap. Maar jij bent verliefd op haar en zij niet op jou. Nu niet. Nooit niet. Not ever. 
En omdat je zo’n fijne connectie voelt kijk je niet naar andere meisjes.  Eigenlijk jammer, want met haar gaat het nooit iets worden. Jij hoopt op liefde en relatie. Zij gebruikt jou als een praatpaal om tegenaan te klagen als het niet goed gaat met haar vriendje. 

Google op Friendzone.

Reageer