Jaloers op beste vriendin

  • 18 March 2018
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Sinds kort praat mijn beste vriendin met een jongen op whatsapp en snapchat. Ze vindt hem een beetje leuk en vraagt de hele tijd aan mij wat ze het beste kan antwoorden op alles wat hij stuurt. Gisteren is ze mee uit gevraagd, maar ik kan gewoon niet blij voor haar zijn!? Ik denk alleen maar: waarom maak ik nou nooit zoiets mee en waarom vindt niemand mij nou eens leuk? Ik ben dus jaloers en hoop stiekem dat het niks wordt tussen hen. Ook als mijn beste vriendin omgaat met andere vriendinnen word ik jaloers en denk ik meteen dat ze diegene leuker vindt dan mij. Ik wil van dit gevoel af en wil gewoon blij voor haar kunnen zijn!? Help me alsjeblieft

Xxx

2 reacties

Heyy,

Ik snap je wel, misschien helpt het om je vriendin gewoon te vertellen dat je jaloers bent, dan valt zij je wat minder lastig met antwoorden op appjes van haar vriendje.
Een voor het probleem met andere vriendinnen, ook dit kan je haar vertellen, en misschien kan je ook een keer bij dat groepje gaan staan en kunnen jullie gezellig met z'n alleen praten dan gaat dat rot gevoel misschien weg.

Reageer