Heyy,
ik zit dus op een sport(doe even alsof het voetbal is) en er zit een nieuw meisje op(we noemen haar layla). Ik vind het lastig om vriendin te maken, dus het was een vrassing voor me toen ik makkelijk vrienden op voetbal maakte. Toen kwam Layla, layla is wel aardig, maar ze maakt precies dezelfde vrienden als mij. Vandaag moesten we bij voetbal opsplitsen in 2groepen, als je je voetbal spullen niet bij je had, en een groep voor als je die wel had. Layla kwam met mijn vriendin een de groep waar je je spullen niet bij je had, en ik in de andere. Ze waren de hele tijd aan het lachen, na voetbal in de kleedkamers (ik heb een andere vriendin daar, we noemen haar even Sia) Sia en Layla zaten te praten, normaal wacht Sia op mij, en ik op haar. Maar dit keer ging Sia gewoon weg, zonder doei te zeggen, en ze ging samen met Layla. Ik ben echt mega jaloers nu:/ Of boos, ik weet niet echt hoe ik dit gevoel moet noemen. Ik wil gewoon dat mijn vrienden mij niet vergeten, en dat ik en Layla elkaar niet gaan haten. Layla is een van die personen die letterlijk perfect is, hetzelfde als jouw, maar dan iets beter.
Ik wil echt niet mijn vrienden verliezen, maar ook niet Layla haten, wat moet ik doen??