Vraag

jaja ik voel me kut om mn gevoelens voor een jongen lees maat als je het wil begrijpen

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Badge +1

Hai als je dit allemaal leest respect en ook respect als je het dan ook nog begrijpt.

Nou het begon allemaal met een jongen die ik leerde kennen iets meer dan een jaar geleden (dec2019) bij faalangsttraining op school. In juli 2020 was het afgelopen en prima enz, kende m niet voor die training, maar we volgden elkaar op Instagram. Toen ging ik naar vwo3 en hij naar vwo4. Ik zag m de 2de dag na de vakantie staan met een meisje en hij hield haar hand vast. Ik was op slag verliefd, maar dacht dat hij een vriendin had. Maar er was een meisje blijven zitten door ziekte. Bleek zij bij hem in de klas te hebben gezeten (kende haar ook niet), werden we met eco naast elkaar te zitten en van het een kwam het ander en ik had zn snap gefixt. (We zijn nu best wel goeie vriendinnen en ze weet meer van mij dan mn beste vriendinnen). Maar ik had m gevoegd en hij voegde me terug. Een klein hoe gaat het gesprek. Maar het liep vast. Bij eco had ik te horen gekregen dat hij geen vriendin had, maar volgens haar was hij een fckboy. Ik kende hem zo niet dus ik geloofde het niet. Nog een paar kleine gesprekken, maar het was niks. Ik liet het een beetje los en kreeg een crush op een andere jongen. Mijn vriendinnen vonden hem raar maar idc. Ik had die eerste jongen zogoed als los gelaten, door al die fckboy verhalen en mn zinnen op die 2de jongen gezet. Toen kwam de lockdown en vroeg een vage vriendin van mij of ze jongen 1 mocht toevoegen, ik wilde dat niet maar ze deed het toch. Die tweehebben nu dikke fix. In het begin vond ik dat best erg, maar ik kon het aardig snel los laten, omdat ik een crush had op die andere jongen. Je raadt het al, ik kreeg 5 dagen later een appje van mn beste vriendin dat ze met hem aan het snappen was en dat ze het gezellig hadden. Ik was kapot eerst die ene en nu mn real crush. Maarja ik heb haar gebeld en gezegd dat ik het niet erg vond. Los gelaten en blij voor hun. Maar nu komt het... Wat ik eigenlijk wil bereiken. Vanavond hadden we dus weergesnapt en tja het was best gezellig en ik heb nog steeds een crush op hem.... Oh ja die beste vriendin van mij had tegen hem gezegd dat ik een crush op m had..

 

Ik hoop dat je het begrijpt en dat je mn levensverhaal hebt gelezen voor die kleine vraag.

Maar voel me gwn kut na alles wat er is gebeurd 


2 reacties

Badge

OMG ik heb dit echt PRC gehad haha

Badge +1

Kapot eng ahaha

 

Reageer