Skip to main content

ja ik weet het niet meer😮‍💨😮‍💨

• August 18, 2025
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi mensen 

Ik ben helmaal op 

Er is de laatste tijd veel gebeurd helaas 

Zoals jullie misschien al weten heb ik autisme enzo en ik had een vriendin die mij helmaal heeft misbruikt om aandacht een cadeautjes te kijgen en vervolgens ging ze vreemd (met andere mensen flirten en date) op dezelfde dag van mijn examen uitreiken wat voor veel problemen en ruzies bracht 

En ik heb helaas niet echt veel vrienden 

En dat is niet dat nie sociaal bent ofzo 

Bedoel als ik naar een feest of iets anders gaat heb ik veel mensen waar ik mee kan lullen enzo 

Maar als ze weten dat ik autisme hebt dan hakken ze af 

Dus ik voel me erg eenzaam 

En qua geloof gaat het ook niet lekker meer 

Ik voel een soort van dat ik voor niks en voor niemand meer waard bent 

En loop ik mezelf pijn te doen enzo en soms zit ik er over na te denken om gwn Naja laat ook maar ik wil jullie niet belemmeren met het einden 

Ik heb geen idee waarom ik het jullie vertel 

En als je het niet leest snap ik het 

4 reacties

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 18, 2025

lieve ​@Ik denk met je mee ,

ah jee dat is echt ontzettend rot 😔 vind het wel mega verdrietig om te lezen maar je bent juist heel veel waard, ookal zie je het zelf niet zo en voel je het anders.🩷 kun je er met iemand over praten die je vertrouwt? Ik denk dat dat echt kan opluchten.  Zijn er nog andere dingen die je kunt doen om jezelf geen pijn te doen? Doe iets wat je fijn vindt in een positieve manier, wandelen, fietsen, hobby’s , het kan ook werken om alles wat je voelt en denkt op te schrijven en je kunt het natuurlijk ook altijd hier kwijt. Ik hoop dat het gauw weer beter met je zal gaan, snap dat het heel lastig is om dit los te laten, maar dit is niet jou schuld geweest en uit je verhaal komt het over dat je juist te goed voor haar was. Ik wens je heel veel sterkte.

knuffel🫂💝

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 18, 2025

Hoi lieve ​@Ik denk met je mee ,

Ah jeetje!!! Schok wel toen ik het las, je lijkt me zo super lief en is echt heel erg wat je vriendin deed😓❤️  Je bent écht wel veel waard en is super onterecht als mensen gaan oordelen omdat je autisme hebt, dat is niks ergs en staat compleet los van of je een leuk persoon bent❤️❤️ Weet zeker dat er mensen zijn die dat zien❤️ 

Veel liefs en knuffel❤️❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii lieve ​@Ik denk met je mee ,

Jeetje wat verschrikkelijk zeg ! Ik sluit me volledig aan bij ​@Blub en ​@Konijntje8 .  En je bent het zeker  heel veel waard voor anderen, niemand zou je kwijt willen, niet in je eigen omgeving maar ook hier niet.  Je bent echt aardig en behulpzaam.  En je kunt er helemaal niks aan doen dat je autisme hebt, als iemand je niet accepteert zoals je bent dan zijn ze je helemaal niet waard.  😘♥️

Heel veel liefs en knuffel van mij 🤗♥️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@Ik denk met je mee ,

Hoe gaat het nu met je? 🙂♥️

Liefs 😊