It's al just BAD luck.

  • 22 May 2023
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Ik voel me op zijn zachts gezegd klote. Ik heb net in de douche alle zorgen van me af proberen te spoelen en alles eruit proberen te huilen, maar niks werkt. Ik voel me alsof ik alle lasten van de hele wereld draag, al is dat natuurlijk niet zo.

 

Ik zal even bij het begin beginnen:

Mijn thuissituatie was onveilig, daardoor ben ik bij een instelling geplaatst, en daar heb ik veel geleerd en het helpt mij heel erg.

Maar omdat ik al richting het eind van mijn behandeling ga merk ik dat mijn spanning heel erg op loopt. Thuis doen mijn ouders en zussen geen ene zak, terwijl ik hier keihard 24/7 met therapeuten om me heen aan mezelf zit te werken.

Zij maken geen stappen, en ik moet ze steeds maar op sleeptouw nemen. Ik moet thuis de hele tijd zorgen dat mijn zussen en ouders niet ontploffen, en mezelf de hele tijd inhouden. Ik implodeer en dat is niet goed voor me, iedereen duwt alle lasten op mij af, en als ik dan ontplof is alles mijn fout. Ik vind dit heel ingewikkeld, en ben constant in tranen.

Ik geef constant alles wat ik kan, alles van mezelf, en het maakt me kapot. Ik kan niet meer. Ik sta voor alles alleen, en daar moet verandering in komen.

Om die reden heb ik donderdag een gesprek en waarschijnlijk ook vrijdag. En tot die tijd moet ik me stil houden. Ik implodeer en mijn spanning bouwt op.

Kunnen jullie zeggen wat je hier van vind?

Hebben jullie tips voor mij?

Wat moet ik doen?

 

-OnlyMe


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hai @OnlyMe 

Wat vreselijk dat je dit meemaakt, maar je staat er zeker niet alleen voor. De kindertelefoon en de forum staat allemaal achter je! Als je een keer je weer rot voelt kan je met de kindertelefoon chatten of bellen :)))

Ik zou een beetje gaan ontspannen. *adem in en adem uit* Je bent echt heel druk bezig met iedereen maar probeer ook voor jezelf te zorgen. Het is heel lief en behulpzaam van je maar je moet ook voor je jezelf zijn :)

 

Liefs x Banaantje 

 

Reputatie 7
Badge +17

Je moet jezelf idd nu op de eerste plek zetten. Dus niet iedereen op sleeptouw willen nemen. Je familie is verantwoordelijk voor hun eigen ontwikkeling, niet jij. Bedenk maar dat jij wel aan jezelf werkt en dat je de goede kant op gaat. Dit klinkt misschien bot maar laat ze het uitzoeken en denk nu ff aan jezelf.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ah joh, laat die andere nu. Ben er lekker voor jezelf en geniet van het leven

Reputatie 7
Badge +12

Maar het punt is, dat ik aan mezelf wil denken en denken f*ck it. Maar als het hele gezin steeds alles in mijn handen duwt, dan kan ik niet daar tegenin gaan, want ik heb welleens gehad dat ik dat deed, maar dat eindigde in een gevecht. Ik ben miss sterk, en ik geef ze ook gewoon een mep terug, maar door de therapeuten moet ik laten zien dat ik het wel kan, en ik wil niet met mega blauwe plekken of blessures rond gaan lopen, want dat is heel vervelend. En ik doe echt heel hard mijn best. Maar het punt is ik kan mezelf niet op 1 zetten als ik daarmee ook mezelf in gevaar breng.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +6

Hee @OnlyMe 

Ik vind het echt naar voor je! Ik zou zelf echt niet weten wat ik zou doen als dit gebeurd bij mij:( Maar blijf sterk!

Ik heb hier niet zoveel ervaring mee maar misschien helpt deze website je! Je kan net als de kindertelefoon met deze organisatie(Ik kan ff geen juiste woord bedenken 😬) bellen of chatten

 

Liefs en heel veel sterkte x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @Banaantjeeee 

-OnlyMe

Reageer