Vraag

is that me?

  • 16 September 2020
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Badge

Helloedaar ben ik weer :) 

nooit gedacht dat ik zo vaak dit forum zou gebruiken tbh.

maaruh ik heb de laatste tijd meerdere  problemen, maar laten we het vandaag maar ff bij 1 houden. Ik merk nu al een aantal maanden dat ik mezelf niet herken, dit klinkt wss heel raar I know maar het is toch echt zo. Als ik in de spiegel kijk herken ik mijzelf nog wel, maar als ik bijvoorbeeld een filmpje maak op Snapchat en het 10 min later terug kijk denk ik al wie is dat? Ben ik dat? Huh Ben ik dat echt !?! En dat heb ik ook met oudere foto’s of filmpjes. Ik heb dit ook met mijn geheugen ik kan mij sws bijna niks meer herinneren van mijn jeugd 4-14 ongeveer en de laatste paar jaren beginnen ook weg te glippen. Het is een beetje raar om uit te leggen. Maar heeft een van jullie hier ook last van? 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hee

ik begrijp precies wat je bedoeld. Ook dat als je te lang in de spiegel kijkt je bijna bang word? Ik kan me ook weinig herinneren. Zelfs van de afgelopen dagen. Ik herken alles wat je zegt. Ik kan je dus niet helpen maar wel vertellen dat je niet de enige bent. Sorry

<3

Hey, hier heb ik niet zoveel verstand van, maar het lijkt me heel lastig voor je!

Misschien dat je er wat informatie op internet over kan zoeken?

En anders kun je altijd bellen of chatten met de kindertelefoon, zij kunnen met je meedenken en helpen.

Succes

Xx Simply Me

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Nadia16

 

Ik heb hier niet zozeer last van, maar ik heb het wel. Expres, omdat ik een beetje het verleden achter me wil laten. 
maar als het niet expres is en je herkent jezelf oprecht niet, is het misschien zo van geheugenverlies ofzo, ik ben geen doctor ofzo.

 

Hopelijk heb ik je geholpen

Zelf heb ik er last van maar het lijkt me heel vervelend, misschien kun je met een dokter gaan praten over geheugenverlies.

 

veel succes

hey,

Ik heb hier ook last van gehad en ik denk niet dat er iets mis is met je geheugen. Het kan zo zijn dat als je dingen hebt meegemaakt of als je je niet goed voelt dat je last krijgt van depersonalisatie en dingen die daar bij horen.  Het klinkt alsof je daar last van hebt. Als je niet weet wat het is zou ik het even opzoeken en kijken of je je daarin herkent. En ook met stukken vergeten kan het goed zijn dat je dat doet omdat je dingen hebt meegemaakt die je niet wilt onthouden. Ik was op een gegeven moment ook stukken tijd kwijt en ook dat ik helemaal niet meer kon plaatsen wanneer iets gebeurd was of hoeveel tijd voorbij was gegaan. Ik was toen depressief (ik hoop jij niet) maar ik zou sowieso naar andere problemen kijken die je hebt en proberen daar iets mee te doen want dan denk ik dat dit ook weg zal gaan.

Reageer