Hey..
Ik heb dus een vraag he,
Ik ben dus zwaar depressief en suicidaal, ik ga hier ook voor naar therapie.. Over het algemeen ben ik best open over dit onderwerp met mn vrienden, maar ik heb het idee dat ze niet begrijpen hoe erg het is bij mij..
Dit is natuurlijk mijn eigen schuld want mijn manier van omgaan met mn problemen is sarcasme en er grappen over maken lol.. Maar ja omdat ik er altijd zo losjes en grappig over doe zien ze niet hoe slecht het eigenlijk gaat. Nou, het zal wel, whatever, ik zoek het zelf allemaal wel uit dus dat maakt nie uit.. Ik voel me dr alleen een beetje schuldig over.. Mensen denken misschien dat ik een of andere ‘fake emo kid ben die "depressed” is en er grappen over maakt’.. Maar dat is niet zo en ik hoop echt dat ik niemand trigger of pijn doe met de manier waarop ik mn problemen uit.
Nou ja heel verhaal.. Snap je t een beetje? Ik niet lmao, whatever
Mn punt is;
Vinden julie t erg dat ik grappen maak over mn depressie en zelfmoordneigingen? Want als dat zo is dan spijt me dat zeer..
+Nu ik er over na denk is dit echt een domme vraag want het is niet alsof ik ff mn personaliteit kan veranderen lol.. Maar oke, Ik denk meer dat ik dit hele verhaal hier typ zodat ik mezelf en mn situatie kan uitleggen. Niet dat iemand van jullie me kent maar toch, yk
oke laters adios-