is mij opnemen de beste keus?

  • 11 January 2018
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo iedereen,
ik weet niet of mijn verhaal hier het best past maar het is ook een vraag.. en ik dacht dat ik hem hier het beste kon stellen!
ik weet het allemaal niet meer en heb alleen maar de neiging om mezelf pijn te doen en een einde aan mijn leven te maken omdat ik denk dat, dit de enige oplossing is 😞 het is natuurlijk wel een hele defitnitieve oplossing alleen ik zie dit alleen maar.. ik zie niks anders meer en heb elke dag zoveel verdriet.. ik klink erg hopelooss dat weet ik.. maar ik voel me zo enorm alleen, verdrietig, machteloos en hulpeloos
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag..
liefs meta

2 reacties

Hoi!

Niet fijn dat je je zo voelt :(
Het is goed dat je inziet dat deze gevoelens niet goed voor je zijn, en dat je hulp nodig hebt. Jij bent het best geplaatst om in te schatten hoe het met je gaat. Heb je al professionele hulp? Zo ja, dan kunnen die je helpen met het vinden van de juiste behandeling voor jou. Misschien is de eerste behandeling die je krijgt niet iets voor jou, en moet je nog even uitzoeken wat voor jou werkt, maar dat is ok. Neem je tijd om uit te zoeken wat voor jou werkt.

Als je nog geen professionele hulp hebt, is dat ook ok. Je kunt aan je mentor vragen of ze je in contact kunnen brengen met een psycholoog. Ook je huisdokter kan je hierbij helpen.

De KinderTelefoon is er ook altijd voor je. Je kunt bellen of chatten met een moderator, die zijn/haar uiterste best gaat doen om samen met jou de juiste oplossing te vinden.
Deze topic plaatsen was al een goede stap. Je hebt ingezien dat je je graag beter wilt voelen, en je wilt eraan gaan werken.

Er is altijd een oplossing, en je staat er niet alleen voor. Er zijn tal van instanties die je hiermee kunnen helpen. Zelfmoord is geen oplossing. Je voelt je nu misschien heel alleen, maar je bent niet alleen.

Succes!

Groetjes
x
Reputatie 2
Badge +9
Heey,
Het is inderdaad niet leuk als je je zo voelt. Zoals 100DIVERGENT11 al zei is het belangrijk dat je opzoekt ga naar hulp. Een behandeling volgen.

Misschien een pijnlijke vraag, maar waarom heb je deze gedachtes en waarom zie je het niet meer zitten.?

Zelfmoord is echter nooit de oplossing. En ook al zie je nu momenteel geen toekomst, er is er zeker wel een.

Ik heb ook gehoord onder 1 van mij oude topics dat iedereen hier voor een reden is. Jij dus ook. En er echt wel iemand die van jouw houdt en die om jou geeft, meer dan jij nu ziet op dit moment.

Www.113.nl is ook een handige site en deze mensen helpen je graag!

Hopelijk kom je eruit.

Gr: Mr. S

Reageer