Skip to main content
Vraag

Is het zo gek om dit interessant te vinden?

• May 11, 2026
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img

Eerder heb ik hier al iets over geplaatst maar ik vroeg me iets af:) dus ik kijk heel vaak documentaires, vaak over misdaad (moord, ontvoering,  etc) en mijn moeder had eens op mijn Netflix account gekeken en zag toen van die documentaires staan. Ze vond het super raar, was bang dat ik op ideeën zou komen, en snapte echt niet hoe ik het "leuk" kon vinden.

Alleen vind ik het heel interessant om te kijken omdat er meerdere kanten aan een verhaal zitten. Je denkt steeds: nu is het duidelijk, en dan verandert dat ineens. Hetzelfde met mensen. Ze kunnen blijkbaar verschillende kanten hebben waar je niks van weet. Aardig en normaal op het ene moment, vanbinnen blijkbaar misdadiger.

Ook wil ik graag bij de politie later, komt denk ik ook door de documentaires of ik ben het juist gaan kijken daarom.

Is het nou erg vreemd om het boeiend te vinden? 

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 11, 2026

Hey ​@Yusa ,

Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen, dus snap wel dat je moeder er misschien van schrikt maar dat betekent niet dat het raar of vreemd is.. Best veel mensen kijker er naar :) 

En voor als je nog iets dieper wilt weten waarom.. 😉; https://npokennis.nl/story/781/waarom-is-true-crime-zo-populair

Liefs.

Yusa
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 11, 2026

Hey ​@Cantaloupe,

Dankjewel voor je reactie 🙂 heb het linkje ook ff bekeken, wist dat allemaal nog niet... nu dus wel :)

Liefs.