Vraag

is het raar?

  • 5 April 2022
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hoi, ik ben sinds gisteren in een hele slechte mood... ik begin vaker te huilen en ik word sneller vermoeiend.. ik heb laatst ook in mijn ventbook getekend! Het is een katemeisje ( im mijn stijl, ik stuur de foto in mijn volgend topic ) Die bloed overal heeft en lacht.. is dit raar en ben ik de enige die dit doet en heeft? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Een hulpvol meisje  ik kan het me voorstellen, je maakt ook nogal wat mee de laatste tijd. Ik zou je echt adviseren om toch eens met de kindertelefoon te bellen :) je hebt best wat  te verstouwen en ik snap heel goed dat je je niet fijn voelt.  Kijk bovenaan deze pagina maar eens hoe je ze kan bellen ( kan ook via internet dus geen sim nodig) en anders chatten kan ook. Doe het een keer want wij kunnen je wel tips enzo geven maar echt hulp en praktische dingen  die jij nu nodig hebt kun je via hun makkelikker en beter krijgen.  En doe het gewoon je verdient het je bent een geweldig persoon je  helpt anderen graag dus mag jij nu ook geholpen worden  vind ik !!

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Dit dr

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik snap het helemaal !!! Je hebt de laatste tijd heel veel erge dingen meegemaakt !!! Ik snap het dat je op de idee komt om dit te tekenen !!! Snap het helemaal!!!! Toen ik mijn schildpadje kwijt was had ik een lieve poesje die heel erg bloed getekend en toen bracht mijn moeder mijn naar de psycholoog voor kinderen met ernstige problemen.  Zoals : kinderen die hun huis in de fik wou steken 

 

Zelle

Hoii @Een hulpvol meisje ,

Het is echt niet raar hoor geloof me! Ik maak zelf als ik in zo'n mood zit ook vent tekeningen. Ik stop ze allemaal in een doos en als ik zo'n zorg van een venttekening niet meer heb draai ik (ze liggen dubbelgevouwen in de doos met allemaal 1 kant naar voren) het zijkantje om zodat ik zie hoeveel tekeningen ik nog zorgen en hoeveel ik geen zorgen meer van heb:) en jou tekening is echt heel mooi trouwens! Je hebt echt talent!:D

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer