Skip to main content
Vraag

Is het oke om mannen pijn te doen omdat ze fysiek sterker zijn?

• October 24, 2025
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Is het oke om mannen pijn te doen omdat ze fysiek sterker zijn?

6 reacties

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 24, 2025

Absoluut niet. Je moet niemand pijn doen. Het maakt niet uit of diegene sterker is of niet. Dat mannen sterker zijn (wat zeker niet altijd waar is) is absoluut geen reden om iemand hoe dan ook pijn te doen.

Forum|alt.badge.img+1

nee natuurlijk niet

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 24, 2025

Bijzondere vraag... Je mag niemand pijn doen. Nooit, ever! Behandel andere zoals je zelf ook behandeld wilt worden 🤗

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Hoi, hoe kom je tot deze vraag? Nee ik vind dat zeker niet oké. Jongens, mannen hebben ook dezelfde gevoelens als wij en als ze leuk en lief zijn wil ik ze al helemaal geen pijn doen. Kijk maar wat sommige jongens hier op het forum vertellen. Die zou ik juist willen helpen. 

Groetjes Tjempie xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Hoi, duidelijk zit je ergens heel erg mee. Ik hoop dat je daar heel goed bij geholpen kan worden en gesteund, echt waar.  Het antwoord op jouw vraag is natuurlijk nee. Ik zie het verband ook niet tussen alleen dat sterk zijn en dan ze pijn doen. Neem bijvoorbeeld ​@Tover01  die lieve jongen.  Doet niemand kwaad, en werd wel op een tweetal manieren pijn gedaan en dat maakte mij al boos om te lezen. Hij zal vast fysiek meer kracht dan ik hebben maar daarom is het alsnog absoluut niet oké dat hij (in een rokje)op zijn knieën werd gedwongen of voor de klas vernederend moest staan . Integendeel. Ik zeg zijn voorbeeld (excuses, hope you dont mind Tover) om te duiden dat sterker en een ander geslacht iemand niet minder kwetsbaar kan maken of nog belangrijker, een fantastisch persoon met een super instelling in zijn leven. Nee die zou ik geen pijn kunnen doen hoor.  Net als ​@Tjempie  denk ik dan hoe kom je tot deze vraag? 🙂

Doby xxx

• October 25, 2025

ik ben een man en ik kan mezelf niet in  controle hebben