Skip to main content

hey mensjes van het forum…

net gebeurde er iets dat ik even niet aan had zien komen. spotify begon liedjes van kensington af te spelen. en dan denk je waarschijnlijk: “nou, zo erg is dat toch niet?”, maar dat is het wel. Kensington is de favoriete band van mijn vader. en de liedjes herrineren me aan toen het nog gezellig en liefdevol was thuis, toen ik nog klein was. Toen draaide papa altijd die liedjes… in de zomer bij de barbeque, of op gezellige avonden als hij kookte… maar nu is het niet echt gezellig thuis, en dat maakt me vaak verdrietig. Dus toen ik die liedjes hoorde kreeg ik een mental breakdown. Gewoon omdat ik de gezelligheid en de liefde zo mis… ik wist niet dat het “trauma” (als het dat is?) zo diep zat… 

Hey!  het is zeker heel normaal om emotioneel te worden van liedjes ! Niks geks aan hoor !

Kijk dit topic maar eens :)

En ik denk dat het best goed is om soms even te huilen bij een mooi nummer! Doe ik iig ook.

Liefs Tover xxx

Hii lieve @froggo.123,

Ja dat is heel normaal en dat is het bijzondere van muziek. Je koppelt positieve, fijne, maar soms ook minder positieve momenten en herinneringen aan muziek en dat gebeurt soms ook zonder dat je het zelf doorhebt. Muziek kan je helemaal terugbrengen naar een bepaald moment en ik snap wel dat je dat misschien niet zag aankomen, maar je mag echt je emoties laten gaan op muziek als je dat nodig hebt schaam je daar niet voor. Dat is zoals @Tover01 ook al zegt ook wel goed om te doen af en toe!

Liefs, ItsJustMe <3

Hey lieve @froggo.123 ,

Het is totaal niet erg hoor om emotioneel te worden door een liedje. Op zulke momenten kan het uiteindelijk wel fijn zijn om alle emoties eruit te gooien die je op dat moment hebt of voelt, dat zorgt soms voor wat opluchting. 

Weet in ieder geval wel dat het normaal is!

Groetjes en liefs van mij ❤️😘

Heyy, het is heel normaal!! Door muziek uit je je gevoelens soms. Dat gebeurd het is heel normaal. Door liedjes die altijd zoveel memories terugbrengen krijg ik ook altijd tranen, je staat er niet alleen voor. Vroeger was het allemaal zo gezellig nu ben ik bang.. tja. Liefs en sterkte, E 

Reageer