Vraag

is het normaal als je kriebels in je buik krijg als je denkt aan iemand geweld aandoen?

  • 9 March 2023
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey ik heb hier al een tijdje last van, elke keer als ik denk aan ernstig geweld, kan bij een wildvreemde zijn., voelt het goed. Laats had ik daar ook een droom over en ik herinner me dat ik plezier voelde.

Ik heb hier al last van sinds dat ik 8 jaar ben.

Zelf fantaseer ik al vanaf voor me 4th over inbreken, banken overvallen en opgepakt worden. En ik vond dat leuk.

Ik weet niet waarom ik het leuk vind, de spanning vind ik denk leuk er aan of zo. Heeft iemand ideeën of dit normaal is?

 

(Deze tekst is aangepast door de kindertelefoon vanwege regel 10

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende  inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. )

 

Zal het graag willen weten


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Goed dat je hulp gaat zoeken, suc6! 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

-onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon-

Reputatie 2
Badge

Mar hoe kan ik hier normaal over praten? Ik vind het gek ik weet niet wat Ik moet doen

 

-onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon-

Badge +1

Hoi Rathernottoanswer,

 

Wat vervelend om te horen dat je last hebt van deze gedachtes. 

Ik las dat je niet zo goed weet hoe je hier normaal over moet praten. 

Je zou hiervoor contact kunnen zoeken met de kindertelefoon, je kunt met ons bellen en chatten via https://www.kindertelefoon.nl/ .

Bij ons zijn de gesprekken vertrouwd en we hebben geen oordeel.

We willen graag met je kijken naar een vervolgstap, aangezien je aangaf hulp te willen zoeken.

 

RomeeV

De kindertelefoon

Badge

Ik heb dit ook.

Reputatie 2
Badge

;-; ik hoop dat je net als mij hulp kan vinden als je dat natuurlijk wilt 

Reputatie 2
Badge

eerlijk, ik weet het niet. ik heb hier zelf ook regelmatig last van. Heb al sinds klein kind het geweldig gevonden om dingen/mensen te zien lijden. Heb vroeger insecten pijn gedaan.

( tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. )

ik heb steeds vaker de neiging om random op straat iemand in elkaar te slaan( deze comment gaat sws verwijderd worden maarja kan altijd proberen.) dusss voor ons beide nu ig als iemand tips hiervoor heeft of misschien is t makkelijkste om maar naar de huisarts te gaan/professionele hulp te zoeken.

Reageer