Skip to main content

Hoi

Laat ik bij t begin beginnen..

Ik heb een vriendje, en hij is de allerliefste leukse en mooiste jongen van de hele wereld ♡ maar dit is tegelijk het probleem..

Ik moet thuis wel een taakjes doen, you know. Nou na een best lastige week heb ik daar nou niet heel veel zin in en toen werd ma boos omdat het niet snel genoeg ging want ik moest een boodschap doen. Toen werd ze dus boos, en was het meteen dan mag je dit weekend niet naar hem toe!

Ze weet gewoon dat ik van hem houd ofzo en probeerd me daar op te straffen terwijl hij de enige persoon is die ik vertrouw. We zien elkaar 1x oer week, omdat we 40km uit elkaar wonen. Dus we zijn voledig afhankelijk van onze ouders, willen die niet rijden zien we elkaar niet. Twee weken zonder elkaar(klinkt niet lang maar dat is echt niet leuk meer) is echt te lang gewoon..

Ligt het dan aan mij dat ik geen zin heb om mam te helpen?

Ze doen elke keer als ze (mijn ouders) mij straf willen geven dat ik hem dan niet mag zien in het weekend.. 

Ik vind het echt lastig, alvast bedankt voor antwoorden!

Xxx

Heyy

Misschien is het juist beter om je moeder te helpen, tegen je zin, dan krijgt ze misschien een betere stemming en wilt ze ernaartoe rijden.

Groetjes en succes

Kaas123

Heyy

Misschien is het juist beter om je moeder te helpen, tegen je zin, dan krijgt ze misschien een betere stemming en wilt ze ernaartoe rijden.

Groetjes en succes

Kaas123

Het is nou al te laat.. ik had meteen moeten helpen maar ik heb t nou al weer verprutst.. 

Voor in t vervolg! Bedankt ♡

Reageer