Vraag

is het een depressie of niet

  • 30 June 2020
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

ik heb eind 2019 last van kut gevoelens ik heb hartkloppingen voel me kut slaap slecht heb verlatings angst word echt hard gepest heb geen concetratie op school voel me hopeloos


2 reacties

Hii! Ik denk dat je niet perse een depressie hoeft te hebben om je zo te voelen. Misschien als je de stap maakt om met iemamd te praten voel je je beter?

Badge

Hoii

Zoals karlijn al zegt is het sowieso goed om erover te praten. Als je slecht slaapt zijn er op YouTube genoeg filmpjes met tips of rustige muziek. Waarschijnlijk vind je het moeilijk maar probeer de pesters gewoon te negeren of ga naar je mentor.                                                             Waarmee word je gepest?

Als het slapen en pesten enzo beter gaat gaat het Waarschijnlijk ook beter met je.concentreren op school. Wat ook helpt voor het slapen is dat je je moe maakt. Ga bijvoorbeeld hardlopen of doe een workout. Door tekenen ofzo kan je ook minder stress krijgen. Er zijn altijd mensen die van je houden en je bent niet alleen.          Succes 💪

Xxx Amélie

Ps: ik weet niet of je dit een depressie kan noemen maar nog steeds is het erg vervelend voor je

Reageer