Haii
ik heb van mensen te horen gekregen dat ze mij een slet vinden omdat ik had eerst een vriendje toen ging het uit en k heb nog steeds ruzie met hem maar vlgm wil hij het niet oplossen 1 maand later kreeg ik een nieuwe alleen dat was iemand die ik niet super goed kende dus dacht ik bij mezelf warm heb ik met hem nu zijn we inmiddels 1 week veder en ben ik erachter gekomen dat degene die ik al die tijd leuk vond mij ook leuk vond dus hebben we verkering gekregen en toen zei iemand tegen me dat ik een slet was en dat k dit niet moest doen en het nu uitmaken ben ik echt zo’n slet ??
Bladzijde 1 / 1
Hoi!
Nou ja, slet is hoe dan ook een scheldwoord, dus ik denk niet dat je dat echt kunt 'zijn' .
Je hebt meerdere vriendjes gehad in korte tijd, en ik kan me voorstellen dat dat voor de desbetreffende jongens niet zo fijn is, en ik snap ook wel dat je omgeving dit nogal vreemd vindt.
Echter is iemand uitschelden totaal niet nodig en hebben zij eigenlijk ook niets met jouw liefdesleven te maken.
Ik zou zeggen doe gewoon waar jij en je goed bij voelt met respect voor anderen hun gevoelens. Van mensen die een oordeel vellen over jouw leven waar zij eigenlijk niets mee te maken hebben, kan je je best niet te veel van aantrekken.
Groetjes
Lot
Nou ja, slet is hoe dan ook een scheldwoord, dus ik denk niet dat je dat echt kunt 'zijn' .
Je hebt meerdere vriendjes gehad in korte tijd, en ik kan me voorstellen dat dat voor de desbetreffende jongens niet zo fijn is, en ik snap ook wel dat je omgeving dit nogal vreemd vindt.
Echter is iemand uitschelden totaal niet nodig en hebben zij eigenlijk ook niets met jouw liefdesleven te maken.
Ik zou zeggen doe gewoon waar jij en je goed bij voelt met respect voor anderen hun gevoelens. Van mensen die een oordeel vellen over jouw leven waar zij eigenlijk niets mee te maken hebben, kan je je best niet te veel van aantrekken.
Groetjes
Lot
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.