Skip to main content

hee iedereen

de laatste tijd gaat het steeds slechter met me ik zou even zeggen waarom

het begint met dat ik al mn vrienden verlies, 1 vriend bleek nep te zijn dus ik liet hem gaan nu zegt hij tegen iedereen dingen die niet kloppen en beginnen mn andere vrienden me te negeren

dit is al kut maar er is nog meer, ook gaat het op school slecht cijfers zijn kut, concentraie is matig en mn motivatie vliegt hard achteruit

ook ben ik nogsteeds verliefd op een meid, deze meid is mn alles en 100% de ware, alleen weet ze al dat ik haar leuk vind maar wilt ze niks, waarschijnlijk weet ze niet dat ik echt van dr hou want ja ik zou mn leven geven voor haar, zij is het meisje waar ik op dit moment voor leef.

maar goed verder ben ik altijd alleen, niemand praat buiten school meer tegen me, ik lig alleen maar te huilen en voel me met elke klop die mn hart maakt slechter. ik heb dus nu gewoon niks en niemand om mee te praten over deze kutzooi, ik wil wel maar wel iemand die ik vertrouw en wie is dat, eigenlijk niemand behalve dat meisje, maar ja ik vind dr leuk en met haar het erover hebben is raar.

dus mijn vraag is als je niks hebt en alleen maar leeft voor 1 ding wat je toch nooit gaat krijgen, is het dan niet beter om gewoon te gaan?

je weet nooit wat je in de toekomst nog gaat hebben of begeren. soms is het leven gewoon eenzaam, saai of oneerlijk. dan moet je voor de toekomst leven. 


dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het gewoon niet meer


Hoi @ik_weet_niet ,

 

het klinkt of je in een moeilijke situatie zit, je vraagt je af of het niet beter is dat je gewoon gaat. Ook heb je de tag Zelfmoord gebruikt. Ik wil je daarom even laten weten dat je dag en nacht terecht kan bij 113.nl om over zelfmoordgedachten te praten. Dat kan helemaal gratis en anoniem.

Ook kan je elke dag tussen 11 en 21 uur terecht bij De Kindertelefoon om te bellen of te chatten. We helpen je graag.

 

Veel sterkte,

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon


Reageer